2011. május 18., szerda

Szerda

Tegnap szülinapra voltunk hivatalosak, 7-től, ami pont egybeesik a step aerobic órámmal, úgyhogy nem tudtam menni. De nagyon jól éreztük magunkat, úgyhogy nem bánom :)

Persze volt nasizás meg tortázás is, de nem baj, nem fog bűntudatot okozni. Egyszer belefér :)

Ma pedig sajnos elmaradt az aerobic óra, mivel utolsó szorgalmi hét van, és nem nagyon mennek tesire már ilyenkor az emberek. Hát, én naivan elmentem a tesi intézetbe, és ott közölték velem, hogy óra az nem lesz.

Úgyhogy este tekertem egyet. Eleve fejfájással ültem fel a bicajra, úgyhogy örültem neki, hogy fél órát kihúztam. Mondjuk a végére már sokkal jobban éreztem magam. 307 kalória.

A napi kalória így megvan, egy kevéske maradt is. Szép estét mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése