2011. június 1., szerda

Sikeres nap

Több szempontból is sikeres volt a mai napom. Reggel felálltam a mérlegre, és... immár 7 kilóval vagyok könnyebb! Szóval -7 kg-nál járok :)

Ma egy nagyon komoly vizsgám volt, úgyhogy már napok óta nem tudtam kialudni magam, ráadásul tegnap annyit tanultam, hogy még egy 30 Day Shred Level 1-et sem volt időm lenyomni. 

Őszintén szólva tegnap csak az energiaital tartott ébren, amúgy nagyon fáradt voltam. (Cukormenteset iszom, de igen, tudom, hogy nagyon nem jó. Ez van :(

És mégis, hiába feküdtem le viszonylag időben, kb. hajnali 2-ig nem tudtam elaludni. Szörnyen frusztráló tud az ilyen lenni. De azért reggel elég lelkesen keltem, és mentem vizsgázni.

Szerencsére sikerült, úgyhogy most nagyon nagyon örülök. Végre egy kis megnyugvást érzek. Még nem írtam erről itt a blogon, de orvosira járok, és hát... ha valaki megkérdezné tőlem, hogy mit gondolok, menjen-e orvosira, a válaszom egyértelmű NEM lenne. Részletezhetném ezt nagyon hosszan. De rövidre fogva a szót: úgy érzem, hogy a befektetett munka nem térül meg. Az eredmények és a jegyek sosem azt az irdatlan mennyiségű energiát és időt tükrözik, amit belefektetek az adott tárgyba.

De az a helyzet, hogy csak orvosként tudom magam elképzelni, és az is leszek :)) Hivatástudat. Meg persze nagyon érdekel, amit tanulok. De ez nem jelenti azt, hogy néha (sokszor) nem keseredek el.

Mindenesetre annyira kóma vagyok most, hogy mozdulni is alig bírok. Délután egy pillanatra letettem a fejem a párnámra, és már aludtam is. Persze épp akkor hívtak telefonon :))

De a lényeg, hogy ma sem tornáztam, ami azt jelenti, hogy a hét többi napján mindenképpen aktivizálnom kell majd magam.

Szép estét mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése