2011. augusztus 10., szerda

Insanity - 1. nap

Na, szóval. Visszatértem, remélhetőleg most már tartósan :) Nem untatlak benneteket hosszan azokkal a tényezőkkel, amik miatt nem tudtam írni, de röviden elmondom azért :) Gyógyszert szedtem a mandulagyulladásomra, ami teljesen kiütött, rengeteget aludtam tőle (tudni kell rólam, hogy rossz alvó vagyok, szóval ez most egy áldás volt :D) ráadásul vacsizni is kellett mellette, amihez nem éppen vagyok hozzászokva, de azt kell hogy mondjam, nagyon jól esett most pár napig.

A sporthoz semmi erőm nem volt, de abszolút semmi. Ráadásul rengeteg a meló a lakással (most költöztem), stb stb. Lényeg, hogy tegnap végre befejeztem a gyógyszer szedését, úgyhogy nem lehetett több halogatás.

Ma elkezdtem tehát az Insanity-t. Már régóta terveztem, hogy belevágok, plusz Dynuchu is jó példával járt előttem.

Az első nap az ún. Fit Test, ezt két hetente kell megismételni a program folyamán. Maga a program 60 napos, és igen szép eredményeket lehet vele elérni, ezt már láthattam MFP userek sokaságán.

Na szóval, belevágtam :) Álljanak tehát itt az eredmények. Igen, igen, sokat kell még javulnom, dehát ez a szép ebben :)

Switch kicks: 83
Power jacks: 38
Power knees: 55
Power jumps: 30
Globe jumps: 20
Suicide jumps: 11
Push-up jacks: 12
Low plank oblique: 20

Vélemény: nagyon lefáradtam már a végére, sokszor és hosszabb ideig meg kellett állnom. Próbáltam szabályosan végezni a gyakorlatokat, de nehéz. Kíváncsi leszek a fejlődésre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése