2011. december 2., péntek

Minden oké!

Sziasztok! Eltűntem megint, ugyanis elég kemény vizsgák előtt állok, többek között nyakamon az anatómia szigorlat. Sajnos tavaly nem sikerült megcsinálnom, úgyhogy ebben a szemeszterben felvettem újra a tárgyat, bejártam újra órákra, tanultam, tanultam és tanultam... szeptember óta mást sem csinálok, már nagyon durva.

Sokszor nem látom a fényt az alagút végén... de vigasztal a tudat, hogy szép eredményeket értem el eddig (ugyanis részjegyekből tevődik össze a szigorlati jegy; eddig két ötössel büszkélkedhetek :) Azonban tény, hogy ezen múlik most a jövőm, úgyhogy nem is tudok, de nem is akarok most másra koncentrálni. Szeptember óta gyakorlatilag begubóztam, és nem mentem szinte sehová, az elmúlt néhány hétben pedig gondolkodás nélkül mondom le a különböző programokat. Mozi, korcsolya, házibuli, miegymás.

Ez is most csak egy kis életjel, hogy tudassam veletek, hogy minden oké. A kajálás most szerintem nagyon jól megy, és a sportot is igyekszem beszorítani a napjaimba (bizony nem könnyű). De azért futottam már a héten kétszer, majd még holnap és holnapután is igyekszem, hogy a heti 4 meglegyen.

Majd jövök azért néha posztokkal, addig is jók legyetek ;)

Ui.: a C&A-ban próbáltam egy 38-as nadrágot, és jó volt rám teljesen. (NSV = non scale victory!) Viszont nem vettem meg, mert nem volt farzsebe, és emiatt hmm eléggé előnytelen volt a fenekemen. Viszont nagyon jó érzés volt, mert ugyan a szoknyaméretem egy ideje már 36-38-as, de a nadrágméret sajnos nem ugyanaz, mivel elég vastagok a combjaim. Úgyhogy ez most jól esett a lelkemnek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése