2012. november 27., kedd

13. hét összefoglalás

08. 27. (hétfő): 72,5 kg
09. 03. (hétfő): 70,5 kg
09. 10. (hétfő): 69,5 kg
09. 16. (vasárnap): 69 kg
09. 24. (hétfő): 68,5 kg
10. 01. (hétfő): 67,5kg
10. 08. (hétfő): 67 kg
10. 15. (hétfő): 66 kg
10. 22. (hétfő): 64,5 kg
10. 29. (hétfő): 64 kg
11. 06. (kedd): 63,5 kg
11. 12. (hétfő): 62,5 kg
11. 19. (hétfő): 62 kg
11. 26. (hétfő): 61,5 kg

Elöljáróban azzal kezdeném, hogy ezen a héten nem nagyon készítettem képeket. Továbbra is főzök, csak ugye a suliba járás és tanulás rengeteg időmet és erőmet veszi el, úgyhogy mostanában olyan 3 napig eszek egyféle ételt... Szóval nem sok lehetőségem van új képeket készíteni. Na de majd jövő héten!

Talán senki sem szereti sokáig ugyanazt enni, de most különösebben nem zavar. Főleg olyan ételek mellett, mint a mézes-mustáros csirkemell, vagy sonkás csirkemelltekercs.

Ugyanakkor az utóbbi időben arra lettem figyelmes, hogy ''sok a kaja''. Persze jó értelemben :) Valahogy sok minden fér bele egy napba - többek között a hetek óta áhított kakaós csiga is! Na jó, update kakaós csiga, mert azért nem adtam fel az elveimet, de nagyon jól esett. (Csak csendben jegyzem meg, hogy van egy nagy problémám az update-tel: sok a zsír a termékekben, de erről végülis nem tehetnek, mivel a csökkentett szénhidráttartalmat valahogy kompenzálni kell, ez szinte törvényszerű). A másik pedig, hogy a csiga nekem túl édes volt, én nagyon erősen éreztem rajta a xilitet, vagy talán eritriol volt?

Azt hiszem talán eritriollal édesítenek... amit egyébként én nagyon nem szeretek. Próbálkoztam vele egy ideig, mert egyébként nagyon jó tulajdonságokkal bír, pl. teljesen kalóriamentes. Viszont számomra természetellenes íze van. Úgy tudnám leírni, mintha ennék egy nagyon édes gyümölcsöt, csak éppen azt szorozzuk be úgy tízzel.

Szóval mostanában a xilitre váltottam; na nem mintha annyit használnám, de pl. rétesbe, meg hasonlókba jól jön, mivel sütésálló. Igaz, hogy nem kalóriamentes, de sokkal finomabb, mint az eritriol. 


Ami még fontos a héttel kapcsolatban, hogy elkezdtem egy másik Jillian tornát, a Ripped in 30-t. Nekem nagyon tetszik, mindenkinek csak ajánlani tudom! Végülis 4x nyomtam le a héten, ez így éppen jó is, meg izomlázam is volt rendesen :)

Szurkoljatok, és én pedig ígérem, hogy jövő héten már képekkel jövök. :)

2 megjegyzés:

  1. Hú, nagyon jól haladsz, gratulálok!!:)
    Épp most készülök nekilátni a mézes-mustáros csirkemellnek, köszi a receptet:)
    A Ripped in 30 pedig szerintem is nagyon jó, már kétszer végignyomtam a 4 hetet:D szerintem még jobb, mint a Shred:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg megcsinálod a csirkét? Jaj ennek nagyon örülök :) Majd írd meg, hogy milyen lett :)

      Nekem is nagyon tetszik a Ripped in 30, szerintem egy picit kevésbé ugrabugrás, mint a Shred, viszont keményebb is egyben. Szóval tök jó :)

      Törlés