2013. március 22., péntek

Fáj a derekam

Szerdán nagyon meleg nap volt, én pedig jól lesültem a téli kabátomban. Nem tudhattam, hogy ennyire jó idő lesz, plusz azért a szél fújt...

Nos, este még rá is tornáztam (mivel akkor még nem fájt!), aztán este alig tudtam már kievickélni az ágyból. Lóbalzsamos masszírozás, és másnapra már alig éreztem.

Úgyhogy csütörtökön bevállaltam a kondit. Bár ne tettem volna!!!
Ma, vagyis pénteken lett volna egy csomó kötelező órám, gyakorlatom - és még zh-t is írtam volna. Hát, ebből nem lett semmi, mert tényleg nagyon-nagyon fáj a derekam, minden mozdulat fáj.

És egész délelőtt hófúvás volt itt... Mostanra tisztult ki egy kicsit az idő, de a szél még nagyon fúj. Ami még ''szép'' az egészben, hogy gyakorlatról csak orvosi igazolással hiányozhatok... (végülis szerencsére ez is meg fog oldódni, de hogy ennek mi az értelme?!)

A tanulság, hogy soha, de SOHA ne eddzetek akkor, ha fájdalmatok van! (nem egy kis egyszerű izomlázra gondolok, bár arról is megoszlanak a vélemények). 

Ha fizikai fájdalmatok van edzés közben, azonnal hagyjátok abba, különben úgy jártok, mint én: csak rosszabb lesz! És ki tudja, hogy mikor fogok tudni legközelebb futni, tornázni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése