2015. november 14., szombat

Elmondatott

Kedves barátaim! (valahogy annyira személyes volt mindig ez a blog, engedjétek meg, hogy barátaimnak szólítsalak titeket :) )

Ma 25 éves lettem.


Az idei év különösen nehéz volt számomra. Nem is szeretnék minden rossz eseményről írni...
Lediplomáztam. Különváltunk a barátommal 6 év után. Költöztem. Elkezdtem dolgozni.

Néha teljesen kilátástalannak tűnik minden. Ugyanakkor hatalmas terveim is vannak, és csordultig tele a szívem reménnyel!

Igaz, ti inkább a súlyvesztés miatt olvastatok engem, úgyhogy beszéljünk egy kicsit arról is :) 
Nem vagyok már 55 kiló, ez TÉNY. De nem zavar, és ez is egy tény. Heti 3x járok kettlebellre, tehát ez a régi szerelem kiolthatatlannak bizonyult... :)

62 kiló vagyok, és tudjátok mit? Elégedett vagyok magammal. Úgy gondolom, hogy csinos vagyok, de persze még ennél lehetek sokkal csinosabb is - úgyhogy most ezen dolgozom.

Azonban egészen másképp szeretném ezt csinálni, mint eddig. Természetesen nem vetem el teljesen a kalóriaszámolás gondolatát, de ami ennél sokkal fontosabb jelenleg, az a tejmentesség.

Az arcom állapota tarthatatlanná vált (számomra. tudom, hogy másnak sokkal rosszabb), hiába iszom már jóideje laktózmentes tejet, mindez nem elég. Tehát most erre figyelek. Az az álmom, hogy szorongás nélkül kiléphessek az utcára alapozó nélkül, minden áldott napl! És amikor ránéznek az arcomra, azt gondolják, hogy milyen gyönyörű szép, tiszta.

Ez még azért odébb van.

Mindenesetre megtaláltok instagramon (itt ni, katt), igyekszem majd sűrűbben posztolni, egyelőre még csak kezdek belemelegedni :) Egyébként egy másik szenvedélyemmel is találkozhattok az instagram oldalamon, a turizással. 

Azt sajnos nem tudom megígérni, hogy a blogot folytatni fogom... azt viszont megígérem, hogy az instán újra felveszem a fonalat, és posztolok majd sportról is, ételekről is.

Talán a blogolás nem is volt annyira az én műfajom. Tulajdonképpen mindig is úgy gondoltam, hogy igazán a képek miatt szerettek olvasni engem.

Akár így volt, akár nem: szívből köszönöm mindenkinek, aki olvasott, és szurkolt nekem! Ez egy nagyon fontos része volt az életemnek, és örülök, hogy megtapasztalhattam.

Bella.

3 megjegyzés:

  1. Kedves Bella! Szeretettel gratulálok a szülinaphoz és életed új szakaszához! A szakítást sajnálom... de valami oka biztos van. Én mindig követtelek, kerestelek mikor nem írtál, néha kommenteltem is. NEM a képeid miatt, hanem a szöveg miatt (Így az instán nem foglak követni) Egy fiatal, okos, csinos nő, aki tesz azért, amit szeretne, aki néha botlik, de van akaratereje újrakezdeni, akinek van humora ÉS öniróniája is.. nekem nagyon imponál! Sok boldogságot mindenhez!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy újra jelentkeztél, havi rendszerességgel kerestelek, hogy van-e új bejegyzés, nagyon inspiráló (volt) a blogod. :)
    Az arcod állapotára vonatkozóan, esetleg nem szedtél fogamzásgátlót a kapcsolatod alatt, melyet most, hogy vége lett abbahagytál? Nekem januárban lett vége a 2,5 éves kapcsolatomnak, és februárban amikor elfogyott a fogamzásgátló akkor abba is hagytam. Rá 2-3 hónapra borzalmas lett az arcom, és én is egész nyárra elhagytam az összes tejterméket. Majd ősszel kiderült, hogy még a fogamzásgátló nem tisztult ki a szervezetemből és ezért ilyen az arcom állapota. :( Szóval most türelmesen várok, hogy rendbe jöjjön, tejtermékeket pedig újra fogyasztok és mintha javult is volna már az arcom. :) Ha nem erről van szó, akkor ne haragudj, hogy leírtam, csak a kapcsolat vége miatt gondoltam, hogy ez közben járhat, nekem így volt. :)
    Ui.: remélem néha még írsz bejegyzéseket! :)
    Noémi

    VálaszTörlés
  3. Szia Bella! Nem rég találtam meg a blogod. Elolvastam egy nap alatt az egészet és azt kell mondjam, hogy ennyi idő távlatából is nagyon inspiráló. Elképesztő, hogy több mint egy éven keresztül kalóriadeficitben diétázva, edzésekkel, főzéssel, sulival és mindegy nehéz dologgal együtt véghezvitted, amit szerettél volna. Én a programom 2. hetében vagyok -3 kiló és mindig erőt ad a blogod, hogy ne adjam fel, mert ha te a fogorvosi mellett ezt megcsináltad, akkor én munka és háztartás mellett simán...Köszönöm mégegyszer. Eszter

    VálaszTörlés