2013. május 23., csütörtök

37., 38. hét összefoglalás


Sokszor átpörgetek pár képet a mobilomon, mielőtt elaludnék - ugyanis a mobilommal szoktam fényképezni - nézegetem a finom ételeket, megnézem magamat, ilyesmi. 

A bal oldali kép is a gyűjteményemben van, tavaly készült a Rotary félmaratonon (egy rövidke távot futottam csak, jótékonyságból), és ennél mindig megállok kicsit. Elszörnyűlködök az akkori magamon, és hálát adok azért, hogy idáig eljuthattam. Na és megfogadom, hogy soha többé :)

Nagyon fontos szerintem észben tartani, hogy honnan jöttünk. És bizony át kell gondolni azt is, hogy hogyan jutottunk el odáig, hogy meghízzunk. 

És mit csináltunk másképp, jól, amikor elkezdtünk fogyni?

A lényeg az lenne, hogy eljussunk a probléma gyökeréig: ugyanis az, hogy sok édességet ettem, és meghíztam - még csak egy okozat, de nem maga az ok. 

Egyelőre még én is csak  keresem a válaszokat, és még hosszú út áll előttem, tudom.

Na de lássunk néhány képet! :)

 Vega lasagne: babos-répás-paradicsomos. Nyamm!

 Basmati rizs kukoricával ééés az idei első grillkaja! :)

 Epres krémtúró eperdarabokkal. 
(100 g krémes tehéntúró, 150 g cukormentes epres joghurt, 100 g apróra vágott eper.)
 Eurovision night! 
Házi pizza, Dia-Wellness CH-csökkentett keverékből.

"Csirke portugál módra'' CH-csökkentett tésztával. 

Csirkemell selyemmártásban, basmati rizzsel.
(bocsi a rossz képért, kevés volt a fény :/)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése