2012. március 26., hétfő

7. nap, + Centenáriumi futás

Sziasztok! Elmaradtam az írással, no nem mintha nem történt volna semmi! Viszont holnap egy elég fontos zh-m lesz fogpótlástanból, úgyhogy az utóbbi napokban erre gyúrtam, ma még inkább :)

Tegnap volt Debrecenben a II. Rotary Félmaraton. Volt ennek egy Centenáriumi futás néven futó (hehe :P) távja, mely a Debreceni Egyetem 100 éves fennállása kapcsán került megrendezésre. Éppen emiatt a táv 1912 m volt, hiszen ekkor alapították az egyetemünket :)

Ez tulajdonképpen egy békés kis kocogás volt, mely az egészség jegyében telt, és több mint 5000 ember vett részt rajta. Különböző csapatokhoz lehetett csatlakozni, az egyetem hivatalos csapata a Leukémiás gyermekekért alapítvány csapata volt. Tehát én is ebben a csapatban futottam, hiszen szerettem volna, ha mi visszük el a fődíjat: a legnagyobb létszámú csapat egy defibrillátort nyert. 

Bizony el is hoztuk az alapítvány számára! :)

A csapatunk tagjai lila héliumos lufikkal futottak, és a célnál minden egyes résztvevő kapott emlékérmet. Szerintem nagyon jó móka volt :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése