2012. december 28., péntek

17. hét összefoglalás

Elmaradtam, mint a borravaló. Ne haragudjatok, de nagyon sűrű volt ez az időszak!

08. 27. (hétfő): 72,5 kg
09. 03. (hétfő): 70,5 kg
09. 10. (hétfő): 69,5 kg
09. 16. (vasárnap): 69 kg
09. 24. (hétfő): 68,5 kg
10. 01. (hétfő): 67,5kg
10. 08. (hétfő): 67 kg
10. 15. (hétfő): 66 kg
10. 22. (hétfő): 64,5 kg
10. 29. (hétfő): 64 kg
11. 06. (kedd): 63,5 kg
11. 12. (hétfő): 62,5 kg
11. 19. (hétfő): 62 kg
11. 26. (hétfő): 61,5 kg
12. 03. (hétfő): 61 kg
12. 10. (hétfő): 60,5 kg
12. 17. (hétfő): 60 kg
12. 24. (hétfő): 59 kg :)

A Karácsony előtti hetem is elég sűrű volt, mivel a szorgalmi időszak utolsó hete volt. Szerintem emiatt ment le most 1 kiló a szokásos félhez képest. Volt itt minden: sok tanulás, idegeskedés, patológia bonctermi vizsga előtti három órás ácsorgás, mire bejutottam... khmm... (persze talpig bonctermi cuccban...) Szóval többször sajnos kevesebbet ettem a kelleténél.

De! Beléptem a bűvös ötösbe :) Szuper érzés!

A péntekem és a szombatom ajándékvásárlással telt... Iszonyat, hogy ilyenkor milyen tömeg van! Persze tudom, hogy nem kellett volna az utolsó percre hagyni, de egyszerűen nem volt rá időm. 

Igazából magamnak is vásároltam, mert már egy ideje szükségem van egy jó meleg kabátra, és csizmára. Szüleimtől Karácsonyra pénzt kaptam (előre), hogy vegyem meg ezeket. És szerencsére sikerült is, úgyhogy jöhet akármilyen hideg, most már nem fogok fagyoskodni :)

Aztán szombat délután hazautaztam, és ezután beindult a sütigyár. Mindent, az ételeket is közösen készítettük anyával, úgyhogy mindennek tudtam a tápértékét, ami talán így Karácsonykor kicsit beteges dolog, de nem szeretném a kemény munkámat semmissé tenni pár szelet süti miatt :)

Tudjátok, az a baj velem, hogy 1-2 sütinél úgysem állnék meg. Akkor már úgy lennék vele, hogy ''mindegy''. Pedig igazából nem!

A Karácsonyról majd a következő posztban írok, de legyen elég annyi, hogy büszke vagyok magamra, mert ettem is finomakat, de a kereteken is belül maradtam :)

És akkor néhány kép a végére:

 Óriási a combom, fenekem... Egyébként ruhában még elmegy, 
de ez a futónadrág mindent kiemel, amit nem kéne :D

 Persze azért látom én a változást... 
de még messze vagyok a célomtól.

 Figyelitek, hogy megnőtt a hajam? :)

És a végére az én kis ''hamis'' brassóim. Csirkemellből, főtt krumplival. 
Eléggé eltér az eredetitől, de nagyon finom! Hajdú-Biharban szokás zöldborsót rakni a brassóiba, úgyhogy ez onnan ragadt rám. A répát pedig a napokban láttam a nosaltyn egy brassói változatban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése