2013. szeptember 23., hétfő

2. év, 4. hét összefoglalás

Újabb pörgős hét. Jó kaják, edzés, suli, kis pihenés. Nem sok mindent tudok most erről a hétről írni, tulajdonképpen egész jól telt, a pénteket kivéve.

A múlt heti betegem jött a megbeszéltek szerint ismét (még szüksége van fogtömésre), na de azzal, hogy lepattant a metszőjéről a tömés. De hogy amúgy ő csikorgatja a fogait... Sajnos a metszőkben a tömés amúgy sem egy túl tartós valami, na de ha valaki csikorgatja is a fogait, annál meg pláne nem. Dehát nincs mit tenni, elkészült újra, (a végét már a gyakvezér csinálta, hogy tuti ne legyen gond) de ez egy totál rémálom számomra. Mert mi van, ha megint jön, hogy letört? (simán megvan az esélye).

Amúgy meg leszedtem egy külföldi lány fogkövét, érdekes volt. Még sosem csináltam ilyet, viszont akkora volt a pörgés a kezelőben (10 fogorvosi szék van, úgyhogy 9-10-en kezelünk egyszerre), hogy még asszisztáló kolléga sem volt. Ja és angolul kellett hozzá beszélni, nagyon vicces volt :) Egy, hogy csinálj valami olyat, amit csak elméletben tudsz, és kettő, hogy közben még szedd elő az angolodat is :)

De végülis szerintem jól sikerült, a gyakvezér is leokézta.

Súly: 55 kg (fél kiló mínusz múlt héthez képest!)
Edzés:
  • kedd: kettlebell
  • péntek: kettlebell
  • vasárnap: ~7,2 km futás 
Kettlebell utáni napokon izomlázam van mindenhol, úgyhogy most csak erre futja, de egyelőre ennyi elég is. (a futással meg csak még jobban ráedzettem az izomlázra, húhúhú)

 Citromos protein süti. Recept innen
(nagyon-nagyon finom, a teteje engem a bolti krémtúróra emlékeztet. A recept egy pici adagra szól, úgyhogy többször is sütöttem a héten. Jó fehérjedús, és nem sok kcal, úgyhogy tízóraira, uzsonnára, sőt, desszertnek is nagyon jó!)

 Pekándiós-banános kocka
Ez most nekem nagyon CH-dús, úgyhogy én csak 2 kockát ettem 
belőle összesen, egyébként a barátomnak készült :)
Majd rakok fel receptet.

 Hagymás rostélyos jégsalátával
Oooh hát ez nagyon-nagyon finom!
És amiből készült: sertés tarja, mustár, vöröshagyma, 
kókuszzsír, durum liszt

 Reggeli rántotta szalonnával, Abonettel, sajttal

 Marhahúsos bolognai sok zöldséggel, CH-csökkentett tésztával
Recept a szeptemberi GoodFood-ból.
Mi van benne? Kókuszzsír, hagyma, cukkini, répa, 
kockázott paradicsom, bio paradicsomlé, zöldborsó, darált marhahús.

Jut eszembe: nagyon jó, hideg időre való futócuccot sikerült vennem a Decathlonban! Ár-érték arányban is nagyon jó, majd rakok fel róla képet. Szerintem érdemes körülnézni a Decathlonban! :)

2 megjegyzés:

  1. Örülök a gyakrabban frissülő bejegyzéseidnek, csak így tovább!
    Well done:)
    Niki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igyekszem. Olyan jó lenne, ha most minden hétről lenne legalább pár sor, meg kép. A tavalyit is szeretem visszaolvasgatni, van is egy csomó minden, amit már el is felejtettem, de így megmarad a nyoma :)

      Törlés