2012. február 2., csütörtök

Visszatérés, újra

Sziasztok! Ma, azaz február 2.-án végeztem az utolsó vizsgámmal is :) Sajnálom, hogy sokáig nem írtam, de egy nagyon nehéz és hosszú időszakon vagyok túl. Mindig azt mondom magamnak, hogy a következő vizsgaidőszak jobb lesz, de most már tudom, hogy nem. :D

Sikerült az összes vizsgám, az anatómia szigorlatot is sikeresen teljesítettem - ezen múlt, hogy folytathatom-e az egyetemet, vagy sem. Úgyhogy egyelőre úgy néz ki, fogorvos leszek :)

Úgy érzem nekem most jött el az ''új év''. Tehát szeretném itt megfogadni, hogy egészséges életmódot fogok folytatni, és többet nem esek vissza. Nem fogom hagyni, hogy az iskola és az emberek legyűrjenek! Merthogy sajnos sok-sok rosszat is kaptam az elmúlt időszakban olyan emberektől (is), akiktől nem ezt vártam volna.

De mindez nem számít, hiszen új év, új lehetőségek :)

Kezdetnek felvettem egyetemi tesióraként futást, kocogóra néven :) Aranyos kis neve van, de nekem már jövő héttől suli, úgyhogy remélem, hogy nagyon hamar jön egy kis enyhülés az időjárásban! Különben szét fogunk fagyni, brrr.

Szóval szurkoljatok :)

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a sikeres vizsgákhoz!!! :) Drukkolok a tervekhez, szerintem annyira jól ment Neked az életmódváltásdi eddig is, hogy nem lesz gond!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Sajnos most eléggé elhagytam magam, mérges is vagyok magamra emiatt, de nem baj, felállok :))

      Törlés