2012. június 15., péntek

Futás + Jillian

Nos, nem írok minden nap, amikor mozgok - ennek az az oka, hogy picit unalmasnak találtam már a bejegyzéseimet. Egymás után ötször leírni, hogy igen, futottam 5 km-t, és milyen jó volt... Hát :)

Szóval igyekszek tömbösíteni! Lássuk tehát:

Kedd és szerda: teljesen mínuszban voltak az energiáim a hétfői futás miatt, úgyhogy nem mozogtam külön semmit. Kedden azért szaunáztam egyet, az jó volt.

Csütörtök: 5,3 km a Margit-szigeten. Bevallom ez most nehezebben ment, mint hétfőn a duplája! Szinte végig azt vártam, hogy mikor lesz vége. Nagyon elcsigázott voltam, de azért megcsináltam.

Péntek (ma): hihetetlen, de ma sem volt még semmi erőm! Alvás, rendes étkezés, kis pihenés mind volt a napokban (bár egész napos tanulással kiegészítve...) - szóval csak a futásra tudok gondolni, ami így kihat rám. Igen, elég régen volt már, de mivel ez volt az első ilyen, úgy gondolom, hogy tényleg ekkora sokk volt a szervezetem számára. Meglátjuk. Mindenesetre rávettem magam, és megcsináltam Jillian 30 Day Shred Level 1-jét :) Utána pedig szaunáztam egyet. 

Tegnap és ma tök szuper volt, mert kifeküdtem a teraszra, és egész nap úgy tanultam :) Nem volt kánikula, de ha sütött a nap, egész jó meleg volt. Sajnos elég szeles volt az idő, meg néha elfelhősödött az ég, de: nem esett!! :) Természetesen bőszen kentem magam naptejjel (erről majd fogok írni, új szerzemény :), napernyő alatt voltam, kalap, napszemüveg... Nagyon jó volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése