2012. június 21., csütörtök

Kánikula

Gondolom nem mondok újat azzal, hogy az utóbbi napokban kánikula volt. Bőven 30 fok felett árnyékban is... Bevallom, hogy én egészen szeretem ezt az időjárást: jó (már amennyire vizsgaidőszakban lehet) kedvem van, alig van étvágyam, ki lehet feküdni a napra tanulni, szép ruhákba lehet öltözni, stb.

A téli vizsgaidőszak ezzel szemben kikészít!

Mintha még a sportot is jobban kívánnám ilyenkor :)

Kedd: szobabicaj, 1 óra
Szerda: szobabicaj, 1 óra (igen, igen... tudjátok, az időhiány. Ehhez legalább nem kell kimozdulni itthonról!)
Csütörtök, vagyis ma: futááás :) 5 egész valamennyi km, 12 kört futottam a stadionban.

Na igen, ügyesen kiválasztottam a legmelegebb napot a héten, hogy elmenjek futni. Bár igaz, hogy ma legalább volt egy kis szellő az előző napokhoz képest, de úúú még így is iszonyú meleg volt. Még úgy is, hogy 7 és 8 között futottam. Kb. 46 percet futottam, vittem órát is, de most lusta vagyok megkeresni a pontos időt, bocsi :D

Víz-ügy: ilyen melegben nekem 5-6 l simán lemegy. Ez már csak a sport miatt is nagyon fontos, mert ilyenkor rengeteg folyadékot veszítünk, pláne ilyen forróságban. Ezért is nagyon veszélyes ilyen melegben sportolni, és nagyon oda kell figyelni a folyadékpótlásra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése