2012. június 6., szerda

Mostanában történt

Sziasztok! Az van, hogy el vagyok havazva ''vizsgaidőszak-ügyileg", ráadásul még az időjárás sem kedvez nekem!

Vasárnap szobabicajoztam 55 percet, úgyhogy a múlt hét mérlege: 5 alkalom mozgás. (futás + szobabicaj)
Ezután már rendesen ki voltam fáradva, persze nem ez az öt alkalom volt a durva, hanem hogy ennyi tanulás mellett csináltam. :D Szóval hétfőn pihenőnapot tartottam.

Kedden szerettem volna elmenni futni: hát nem pontban 6-kor kezdett el zuhogni? Előtte is látszott már, hogy esni fog, de egyébként hatkor akartam indulni futni, persze így semmi sem lett belőle. Úgyhogy maradt a szobabicaj ismét.

Szerdán, vagyis ma: nem terveztem futást, mert sűrű ez a nap tanulás szempontjából, és futni bizony el is kell jutni valahogy, szóval több időt vesz el, mintha itthon csinálnék valamit. - bicajozni viszont már nem volt kedvem, úgyhogy zumbáztam egyet. (Zumba Fitness Exhilarate - The Ultimate Experience, ha mond ez valakinek valamit).

Nem vagyok odáig a zumbáért, de legutóbb egy tök jó kis órán vehettem részt (legutóbb... volt vagy két hónapja :) úgyhogy most megjött hozzá a kedvem. 41 perc volt összesen, kellemesen kifáradtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése