2012. július 3., kedd

Esti futás

Tegnap nagyon belemerültem a tanulásba, úgyhogy a mozgás kimaradt. Ma viszont mindenképpen menni akartam futni - de semmiképpen sem az atlétikai stadionba! Számomra ott a legjobb futni, viszont egy kicsi szépséghibája van a helynek: este max. 8-ig lehet futni, ami azt jelenti, hogy legkésőbb 7-re ki kell mennem. Tegnapelőtt pl. 6-ra mentem, és persze nagyon meleg volt - alig lehetett kibírni!

Szóval ma az egyetemi pályán futottam, mert ide viszont elvileg bármikor lehet menni. Én most háromnegyed 10-ig voltam, szóval 10-ig nyitva van  biztosan. Ennyit tudok nektek garantálni :) :)

Viszont nincs kivilágítva a pálya, illetve nem rekortán, hanem salak. Gondolhatjátok: fehér zokni, fehér cipő... Na de nem ez a lényeg, majd kimosom őket  :)

A lényeg, hogy már elég hűvös volt, úgyhogy nagyon jól esett a futás. Időben is sokkal jobb voltam mint tegnapelőtt: kb. 10 perc (!) különbség volt, pedig most is ugyanannyit futottam (5 km). Bizony ennyit számít a hőmérséklet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése