2012. július 1., vasárnap

Vissza a pályára

Az előző bejegyzésemben már megírtam, hogy szerencsére sikerült a rettegett vizsgám. :) Ezek után (teljes szellemi, testi és lelki kimerülés) - csütörtökön és pénteken elég rosszul voltam. Minden bajom volt, többek között borzasztóan hasogatott a fejem, pedig sosem szokott. 

Pénteken meg szombaton egyébként rengeteget takarítottunk, készülődtünk, főzőcskéztünk - ugyanis szombat délután volt a barátom diplomaosztója! Nagyon büszke vagyok rá! :) Majd rakok fel pár képet, csak egyelőre még nem jutottam el odáig, hogy felrakjam a képeket a gépemre.

Eltelt tehát két nap tanulás nélkül, úgyhogy ma már muszáj volt nekiülnöm- ugyanis még van egy vizsgám, csütörtökön. Szájsebészet. Nagyon remélem, hogy sikerülni fog, és hogy jól fog sikerülni!

Mindenesetre tovább már nem bírtam, és ma végre újra elmentem futni! Utoljára hétfőn mozogtam valamit, az is csak egy órácska szobabicaj volt. Igazából nem számítottam rá, hogy hétfőn még lesz ilyesmire időm (nem is volt :D), de olyan gyomoridegem volt, hogy muszáj volt. És nagyon jót is tett, utána újra tudtam teljes gőzzel tanulni.

Na de vissza a futáshoz: du. 6 órától futottam, úgyhogy még bőven 30 fok felett volt a hőmérséklet. Gondolom nem mondok újat azzal, hogy sokkal rosszabbul teljesítettem, mint egy emberibb időjárásban :D De azért lefutottam becsülettel az 5 km-t. Jól is esett, persze utána megittam 1,5 liter vizet 1 órán belül, olyan szomjas voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése