2012. július 13., péntek

Szoli, futás, lagzi

Ma életemben először voltam szoliban, ugyanis ''gyárilag'' egészen sápadt-fehér a bőröm - holnap pedig lagziba megyünk, és olyan ruhát vettem, amihez jól jön egy kis szín. Egyébként eddig nagyon szoliellenes voltam, eszembe sem jutott, hogy én szoliba menjek valaha is... Ha kint vagyok a napon, akkor is 50-es faktorú krémmel kenem magam. 

Nos, ezután sem fogok a napozásból / szolizásból szokást csinálni, de holnap szeretnék nagyon jól kinézni! Tudom, hogy 1-2 szolialkalom után nem leszek szép csokibarna, sőt - de azért ez most megnyugtatja a lelkemet :)

De futni is voltunk ám ma! :) Most mindketten futottunk a barátommal, 6-6 km-t. Mostanában keveset írtam, pedig többször is voltunk futni, néha egészen érdekes körülmények között :) (csöpögő eső, villámlás, dörgés, sötét - na de nem zavart be nagyon, és ez a lényeg).

Remélem nagyon jól fogjuk magunkat érezni a lagziban! Majd mutatok képeket is, ha lesznek jók :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése