2012. szeptember 3., hétfő

1. hét összefoglalás

Letelt az első hét nap. Most már nagyon sajnálom, hogy nem csináltam első nap képet, de iszonyúan fájt a fejem, egész nap rosszul voltam... úgyhogy úgy ahogy volt, el is felejtettem ezt a fotó dolgot :) Bevallom, centiket sem mértem - jó, ez nagyon hasznos tud lenni, de engem annyira nem izgat. Ha esetleg a mérlegen nem is, de a tükörben mindenképpen látom majd az eredményt. Szóval:

08. 27. (hétfő): 72,5 kg
09. 03. (hétfő): 70,5 kg!!

Hát erre csak annyit tudok mondani, hogy: YEAH!
Na jó, azért hadd egészítsem ki annyival, hogy a diéta megkezdését megelőző héten fogytam még egy kilót (nem ettem annyira össze-vissza), szóval a ''kezdő súlyom'' 73,5 volt hála a nyaralásnak :)
 


1) Reggeli zabkása. Szerencsés helyzetben vagyok, mert szeretem a natúr zabpelyhet, amikor nem fogyóztam, akkor is ettem néha reggelire, ha megkívántam. Eddig csak tejjel ettem, de most végre eljött a pillanat, hogy zabkása készüljön belőle :) 

Recept több helyen is van a neten, én ez alapján csinálom, végülis röviden annyi, hogy X g zabpelyhet kb. 3x annyi vízzel felöntünk, majd kevergetve főzzük kicsit, amíg meg nem duzzad. Ezután jöhet hozzá a tej, még egy kis kavargatás, és kész is :)

Natúran is simán meg lehet enni, persze lehet édesíteni is, esetleg kakaót tenni bele (így még nem próbáltam), de nézzétek meg a linket, ott minden nagyon jól le van írva!

Sajnos én először Aldis zabpehellyel készítettem, és nem lett jó! Nem akart megduzzadni a cucc, sem besűrűsödni, úgyhogy dobhattam is az egészet a kukába. Az instant zabpehely sem jó (ami azonnal feloldódik). Nekem a Kölln zabpehely jött be eddig. 

A másik pedig, hogy a blogon ajánlott 50 g nekem borzasztó sok, ráadásul a tilt is 30 g-ot ír elő, úgyhogy én két részletben ettem, az egyiket tegnap, a másikat ma. De amúgy szerintem nagyon finom, és nagyon laktató, engem a tejbegrízre emlékeztet kicsit! (mondjuk ezer éve nem ettem már :)

2-3) Így nézek ki most. 

4) Edzés utáni fehérje. Én most ilyen kis tasakos 100% Whey Protein Prot iszom. Tudom, sokan támadják a gyártóját, de ebbe most ne menjünk bele. Ami tény: tavaly is ilyen fehérjét ittam (csak akkor dobozos kiszerelésben), és szerintem sokat használt. Ebbe azt hiszem bele lehet kötni, csak nem érdemes :)

A dobozos fajtából elég sok ízű van, a tasakosból sajnos kevesebb. Én azért ezt iszom, mert:
  • ha megyek valahová, könnyebb szállítanom (1 tasak = 1 adag).
  • plusz, minden nap eldönthetem, hogy milyen ízhez van kedvem! 
  • és a legjobb, hogy ahol én veszem, ott 200 Ft / tasak, úgyhogy olcsóbban jön ki, mintha vennék egy 0,92 Kg-os dobozt! :)
Múlt péntekről szeretnék még írni pár szót. Az a helyzet, hogy iszogatós estére voltunk meghívva, összesen 10-en voltunk az egyik barátunk lakásán. Eddig jó is, de persze volt nasi meg alkohol bőven... 

Nagyon szeretem ezt a társaságot, ne értsetek félre, de van egy dolog, amit képtelen vagyok megérteni. Ezt nem csak náluk tapasztaltam, de most érzékenyebben érintett: hogy van az, hogy hiába mondom, hogy nem iszom most, képtelenek elfogadni az emberek, és az ötödik kör házi pálinkánál is megpróbálnak rábeszélni, hogy ''naaa csak egyet?''.

Egyébként sem szeretem a pálinkát, eddig is, ha esetleg ittam, az rábeszélés eredménye volt, meg az, hogy mindenki ivott, hát miért pont én nem... Szerintem ez borzasztó!

Hát elég kellemetlen volt, hogy 10 emberből 9 koccintott egymással, én meg csak ültem ott. Mármint engem nem zavart olyan szempontból, hogy nem éreztem kirekesztve magam, vagy ilyesmi, hanem azért éreztem rosszul magam, mert folyton nyomták volna rám a dolgot, meg hogy én problémát okozok másoknak. Értitek?

A másik pedig, hogy vittünk direkt jó kis light kólát, hogy legalább valamit igyak, és ne az legyen, hogy csak vizet iszom... (bevallom, ezt is simán el tudtam volna hagyni). De még a boros kólát is rám erőltették! Kivitték a poharamat a szobából, és töltöttek a kólámhoz száraz vöröset.

Jó, igazából a tilt szerint is a vörösbor néha belefér, és egyébként szeretem is (a vbk-t egyenesen imádom, bár kevés borral, és jó sok kólával :D), de most nem kívántam, és nem akartam inni. És főleg nem éjfélkor!

Lehet sokat rinyálok :) :) Mindenesetre tudom, hogy csak kedvesek akartak lenni, plusz nem is mondtam el, hogy fogyózom, és azért nem iszom. Most még nem szívesen mondanám ezt el senkinek... Még a szüleim sem tudják.

Mondjuk fogalmam sincs, hogy mikor tudom legközelebb őket látni, úgyhogy már csak ezért sem mondom el. Remélem majd jól meglepődnek, ha látjuk egymást legközelebb :)


4 megjegyzés:

  1. Hajrá! Hajrá!! :) Adsz nekem egy privátabb elérhetőséget? ;)

    VálaszTörlés
  2. szia!
    hol veszed a fehérje port? ez lassú felszívódású?köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! FitnessPontban veszem - viszont sajnos azóta (konkrétan múlt héten vettem újra), 220 Ft-ra emelték az árát. Egyébként gyors felszívódású, amennyire én tudom, edzés után pont ez a jó, ha gyorsan felszívódik.

      Úgy tudom, hogy inkább estére, lefekvés előtt ajánlják a lassú felszívódású fehérjéket. Egyébként ilyenem is van, de ezt még nem sikerült elhasználnom, mert borzalmas íze van :( (Isobest)

      Törlés