2012. szeptember 2., vasárnap

A LifeT!lt és én

Nagy izgalommal írom ezeket a sorokat, ugyanis a mai nap az én liftiltem 7. napja! Eddig hallgattam róla, hogy belevágtam, mert tudtam, hogy lesz nehézség bőven az első napokban, és ezeken előbb túl akartam jutni, és csak aztán blogolni :)

Bizonyára sokan találkoztatok már a lifetilttel, nézegettétek a képeket, olvasgattátok a sikertörténeteket... De azért belinkelem a blogot, biztos, ami biztos: http://lifetilt.blog.hu/

Miért döntöttem a tilt mellett? Nekem sokat segít, ha konkrét szabályokat kell betartani. Jó, hogy egész étrendek vannak fent a blogon - tulajdonképpen ezeket ''csak'' követni kell, max. variálni. De: nem neked kell összeállítanod, ami szerintem hatalmas nagy segítség. Plusz amiket Tomi leírt, azok szerintem megállják a helyüket. Semmi hókuszpókusz, semmi csodabogyó - ez így tényleg működik, és a legbiztosabb út a fogyás felé.

Mit értem el eddig? Eddig tehát 6 nap telt el, és most 1,5 kilóval kevesebbet mutat a mérleg. Tudom, hogy ez még csak víz, és nem zsír - de elindultam egy úton!

Eddig 3x mozogtam a héten, ma még fogok egyszer - így lesz meg az első héten 4 mozgás. Mindjárt kifejtem, hogy ez hogy történt!

Mozgás: az egész úgy kezdődött, hogy kiiktattam a koffeint az életemből. Így hétfőn és kedden borzasztó fáradtság lett úrrá rajtam, sokszor szinte hasogatott a fejem. Mondjuk úgy, hogy elvonási tüneteim voltak... 

Tomi azt írja, hogy max. heti 3x lehet light kólát fogyasztani (max. 0,5 liter). Na most ez rendben is van, de azért ez elég nagy váltás volt nekem: eddig elég sok kólát, kávét, energiaitalt ittam... Tudom, tudom: fogorvosnak tanulok, és képes vagyok ilyeneket inni?! Az más kérdés, hogy light volt mind... De se a fogaimnak, se a szervezetemnek nem volt jó ez.

A történet tehát röviden annyi, hogy olyan rosszul voltam hétfőn és kedden, hogy nem tudtam mozogni semmit. Aztán persze a hét további részében pótoltam, de azért lesz még ennél a hétnél jobb is, tudom!

Nem fogok minden egyes napról külön írni, de pár dolgot azért kiemelnék :)


1) A tegnapi ebédem: párolt csirkemell főtt krumplival, zsírszegény joghurttal leöntve. (elég soknak tűnik a krumpli, de igazából a nagyobb része alatt husi van, csak nem látszik :D) Fontos: minden hozzávalót le KELL mérni még főzés előtt, nyers állapotban!

2) Hiába Auchan már hivatalosan a régi debreceni Cora, de még sok cucc kiárusítása folyik. Ezt a Tefal edényt 3000 Ft-ért vettem, szerintem nagyon jó vétel volt, főleg, hogy párolóedény!! Az első napokban azon agyaltam, hogy mégis hol vegyek én párolót olcsón (a "rendes'' vizes gépekre gondoltam), mert kb. 8 ezernél kezdődnek... Erre tessék, szembejön velem ez a csodaedény! Semmi, de semmi nem tapad le benne! És nagyon finomra sül benne a csirkehusi :) 

Egyik nap még rántottát is készítettem, természetesen tiltesen: 1 egész tojás, 2 fehérje. Olaj nélkül! És egyáltalán nem tapadt le, de még egy kicsit sem. Szuper!

3) Még az első nap összepakoltam az összes édességet, amit csak találtam itthon (popcornt, meg sósságokat is), beleraktam egy nagy zacskóba, és levittem a garázsba. Semmi estre sem akartam, hogy valahol a lakásban legyenek, mert bármikor jöhetnek kívánósabb napok, és nem szeretnék kísértésbe esni :) És ugye a 3. emeleten lakunk, tehát ha rám is tör az édesség utáni vágy, egyszerűen túl messze van az édesség, hogy ne tudjam még időben meggyőzni magam :D

Tudom: akaraterő! De azért nem is fogom kísérteni magam, mert ha álló nap ezeket a nasikat nézném, tuti, hogy nem bírnám sokáig!

4-5) A végére még két kép rólam. Így nézek ki most, csak sajnos az első napon nem készült kép... Ez a kettő az 5. napon készült.

4 megjegyzés:

  1. Hajrá! Kitartás és menni fog. Tudom, hogy sokat számít a biztatás is. Én egy Insanity nevű programot kezdtem most el, de rohangálás és költözködés miatt nem fért bele mindennap, de amikor tudtam csináltam. Az első alkalom után 4 napig olyan izomlázam volt, hogy fájt mindenem, elbőgtem volna magam minden lépésnél. Így rögtön csúsztam is, de azóta nem volt ilyen. Érzem, hogy egyelőre az állóképességem javul. Ha kilókban akarjuk nézni 3 kiló körül mozog rajtam, ami zsír. És nem is akarom leadni mind, mert nekem kell valamennyi, ettől nőiesnek érzem magam. De formálódni szeretnék. Ez a cél. És jó, hogy be van osztva melyik nap mit kell csinálnom, nem pedig Rubint Rékára kínlódom, és folyton ugyanazt. :) Egyébként voltam ducibb is. 8 kiló minusz van a számlámon, amit sikeresen tartok amióta ez eltűnt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Hajnal! Köszönöm szépen a biztatást, tényleg szükségem van rá! :) Az Insanity-t én is csináltam még tavaly egy ideig, de sajnos nem jutottam a program végére... Lehet, hogy hamarosan én is belekezdek, mármint a mozgás, nem a diéta részébe :) A diéta lifetilt, de mozgásnak tudom, hogy nagyon jó lenne nekem az Insanity, mert tényleg nagyon kemény! Szerintem érdemes csinálnod, és sok sikert kívánok hozzá! :)

      Húú nagyon ügyes vagy, hogy 8 kilót fogytál! :) Tavaly én is elég sokat fogytam, aztán sajnos a vizsgaidőszakban az állandó nasizások miatt visszaszedtem :( Úgyhogy le a kalappal, hogy te sikeresen tudtad tartani! :)

      Törlés
    2. Ha hiszed, ha nem én vizsgaidőszakban fogytam ennyit, mert elfelejtettem enni, és így szépen kikerültek az étrendemből a káros dolgok. Ritkán eszek csokit is, meg mindenfélét, de csak ritkán, és így nem jön vissza. :)

      Igazából úgy nem diétázom. Nem számolom a kalóriákat, csak tudom mi az, ami káros, és azt kihagyom. Nasira meg csúnya szemmel nézek, mert tudom hogy rosszat tenne velem. És így hiába van a lakásban vagy koliban, vagy látom másnál, nem kell. A chipset pl utálom is. :D Ha néha meg megkívánom a csokit, akkor étcsoki és max 3 kocka 1 héten. Szóval kis dolgokat engedek magamnak, mert tudom, hogy ha teljesen elvonom magamtól és egyszercsak megkínálnak vagy vendégségben vagy valami, akkor a szervezetem fog rá úgy reagálni, hogy azonnal hízni fogok tőle. De most is már 1-2 hónapja nem is ettem csokit. Nem kívánom. :) De ehhez folyamatos figyelem elterelés kellett. Amint elkezdek tudatosan erre koncentrálni, hogy diéta mindent megkívánok rögtön és nagyon rossz. :D

      Hajrá mindenesetre! Én szurkolok neked, és ha támogatás kell vagy szeretnél valakivel beszélni akkor írj nyugodtan. ;) Tudom, hogy lelkileg még nehezebb.

      Törlés
    3. Hú de irigyellek, annyira ügyes vagy! :) Nekem is pont így kéne lennem ezekkel a dolgokkal, mint neked, dehát... Az a legrosszabb, hogy több havi kemény munkámat vágtam sutba, amikor visszaszedtem azokat a fránya kilókat! Azt sem tudtam, mit csinálok, csak ettem és ettem...

      De most már aztán elég, égjen a zsír! :D
      Egyelőre jobb, ha távolabb van tőlem a nasi, már csak azért is, mert a barátomnak szokása, hogy ha ő enni szeretne valamit, az csak velem együtt lehetséges. Kb. addig kérlel, amíg én is eszem csokit... Vagy legalábbis eddig ez így ment, most nagyon megértő a diétám miatt!

      Azért volt, hogy megkérdezte, kérek-e ebből, vagy abból. De egyszer megkérdezni még okés, az nem gond. (az nem okés, ha valaki azt mondja, hogy "akkor én sem eszek, ha te sem" - brr na ez már zsarolás :D)

      Köszönöm szépen, hogy írtál, úgy örülök! Majd írok, ha támogatásra lesz szükségem mindenképpen! :)

      Törlés