2012. október 24., szerda

Bella kókuszgolyója


Most borzasztóan elégedett vagyok magammal, na! :) Imádom a kókuszgolyót, és álmomban sem gondoltam volna, hogy én diéta alatt ilyen finomságot fogok enni.

Iiigen, tudom, hogy egyesek talán kritizálnák ezt a posztot, meg tökéletesen elvetnék a kókuszgolyó-evés ötletét diéta alatt. Én nem értek velük egyet, és jelentem, hogy simán bele tudtam illeszteni az 1200 kcal-os étrendembe. Nyilván nem egyszerre faltam be az egész adagot :)

Hozzávalók (kb. 16 golyócska lesz belőle):
-50 g Dia-Wellness lisztkeverék (a darált háztartási keksz helyett) VAGY őrölt zabpehely
-60 g Kölln zabpehely
-25 g Szerencsi kakaópor
-100 g Helios diabetikus eperlekvár
-20 g Aldis kókuszreszelék (más is jó, csak ezen volt tápértéktáblázat :)
-ízlés szerint édesítő
-kicsi víz, hogy összeálljon

Tápérték:
Kalória: 580,45 kcal
Szénhidrát: 58,34 g
Zsír: 21,75 g
Fehérje: 28,54 g

Én tízóraira 4 darabot ettem, hozzá joghurtot. De szerintem ebéd után 1-2 darab (néha) teljesen belefér :)

Tápérték 1 adagra (4 db):
Kalória: 145,11 kcal
Szénhidrát: 14,58 g
Zsír: 5,43 g
Fehérje: 7,13 g

Amint látjátok, elég sok benne a zsír. Ez kérem szépen a kókuszreszelék miatt van! 20 g kókuszreszelékben 12 g zsír van... És így is, amint a képen látjátok, sajnos nem jutott minden golyócskára kókusz. Lehet, hogy én legközelebb kókusz nélkül csinálom, mert anélkül is finom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése