2012. május 1., kedd

43. nap - vissza az egészséghez

Sziasztok! Az utóbbi cc. 2 hétben nem írtam, ennek az volt az oka, hogy beteg voltam. Nem kicsit, nagyon. Suliba sem tudtam menni egyáltalán, zh-m is volt több - de persze azokra sem tudtam készülni. Csak feküdtem, kb. 1,5 hétig (és még mindig köhögök!) Lázas is voltam, ami egy csöppet meg is rémisztett, ugyanis 10+ éve nem voltam lázas, akármilyen beteg is voltam. Szóval ez most komoly volt, na :)

Antibiotikumot is szedtem, meg egy rakat más gyógyszert, vitamint, úgyhogy sajnos a harcosok étrendjét nem tudtam követni, mert a gyógyszer miatt muszáj volt valami ''komolyabbat'' ennem. Bár őszintén szólva így is kb. negyed annyit (!) ettem, mint amúgy - egyszerűen semmi étvágyam nem volt, alig ettem valamit. Fogytam is pár kilót, amit persze gyógyulás közben vissza is szedtem, de nem baj, mert egyébként meg semmi erőm sem volt.

Tegnap kezdtem visszaszokni az étrendhez - őszintén mondhatom, hogy hiányzott! Ez is mutatja, hogy ez nem egy diéta, ez egy életmód, amit szerethet és megszokhat az ember.

Most már majdnem teljesen jól vagyok, és mivel az egész betegségem alatt a sport hiányzott a legjobban - alig vártam, hogy végre megmozdulhassak. Szóval ma elmentünk a barátommal a Gyulai István Atlétikai Stadionba - ide szoktunk járni futni, szerintem Debrecenben ide a legjobb járni.

Tehát nézzük a mai napot:

Alulevési fázis: két alma, 2-3 szem pogácsa (még szokok vissza, na :)
Túlevési fázis: gyrost csináltunk: fűszeres csirkemellcsíkok, tzatziki saláta (kígyóuborka, fűszerek, natúr joghurt), paradicsom, saláta. Köretnek sültburgonya :)
Sport: kb. 40 perc futás, megállás nélkül. Kb. olyan 4,3-4,4 km volt (nem tudom sajnos pontosan, mert mindig a külső körön futok, és az hosszabb, mint a belső, de fogalmam sincs, hogy pontosan mennyivel :)


És ezen kívül: nagyon fincsi epres-túrós pitét sütöttem, abból ettem egy szeletkét futás után. Mondtam is, hogy ilyet még soha nem csináltam: futás után ennyi szénhidrát, áhhh :D De egyszer van ilyen, és nagyon fincsi volt :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése