2012. május 28., hétfő

Eső után, eső előtt

Délután iszonyatosan zuhogott. Nem gondoltam volna, hogy ebből még futás is lesz... De ma nagyon durván lecsapódott rajtam a vizsgaidőszak, olyan szinten nyűglődtem, hogy saját magammal is képes voltam gyakorlatilag hisztizni. Jól mutatja az egész súlyosságát, hogy napok óta nem ettem már édességet (nem kívántam - egyébként ez nagyon ritkán van velem...), ehhez képest ma bevágtam fél tábla Milkát. Jó, robbanócukros Milkát, ami végülis eléggé extra, ha úgy vesszük - de ettől még nem fogom vállon veregetni magam :D

Szóval muszáj volt bepróbálkoznom a futással, még akkor is, ha bármelyik percben eleredhetett volna az eső. 12 kört futottam, nagyon jól esett - a végére mintha kicseréltek volna! (12 kör: valamivel több, mint 5 km - de a jobb oldali kis matricára 5 km-t fogok írni, maradjunk a kerek számoknál :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése