2012. május 31., csütörtök

Futás terepen

Ma hosszas mérlegelés után úgy döntöttem, hogy nincs időm ''Margit-szigetezni'' egyet. Maga a futás ugye bemelegítéssel, nyújtással együtt 1 óránál nem nagyon vesz el többet - de valahogy el is kell jutni  a futópályáig, meg vissza!

Így tehát elindultunk ketten a barátommal itt a környéken. Ő sétált, én futottam, szóval egy-két helyen bevártam, egy-két helyen meg visszafutottam hozzá, aztán vissza előre :D Lényeg, hogy stopperrel mértem az időt, így 48 perc futás jött össze + valamennyi séta, amit ugye nem mértem. Viszont nem volt valami egyszerű a terep, ugyanis dimbes-dombos, ráadásul néhol erdős - na meg gödrökben és kavicsokban sincs hiány. Kicsit megerőltető volt, de egyébként élveztem.

Google maps segítségével 5 km adódott, ami egyébként szerintem több (plusz ugye több szakaszt többször futottam) - de maradjunk annyiban, hogy 5 km-t viszek fel a kis matricára :D

Óh és felavattam az új futópólómat: nagyon kényelmes, és melegen is tart - ez most kifejezetten jól jött, ugyanis kb. sötétedésre értünk vissza, és akkor azért már hűvösebb volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése