2012. május 29., kedd

Új futópóló!

Mai futás: Margit-sziget, 5,5 km (a következő kútig futottam még a kör végén :) Jól éreztem magam, nagyon jól esett - kellett ez most nekem.

Viszont képzeljétek, voltunk ma a polgári outletben (mivel autópályán jöttünk Debrecenből Budapestre) és nem volt már normális utcai sportcipőm (a régi már ezer éves, és már nagyon szétment), és azt akartam nézni. Sikerült is egy szép fehér Pumát vennem - egyébként csak fehérben gondolkoztam, csak azokat néztem. Nagyon jó árban volt!! (Csak halkan jegyzem meg, hogy a gyerek részlegen találtam - elég kicsi a lábam, és a gyerek cipők általában amúgyis legalább 37-esig felmennek :) És amúgy ilyen nagyon cuki szövet-zacskóban adták doboz helyett. :)


Viszont az Adidasba is bementünk, és a leértékelt dolgok között találtam egy szép babakék női futó felsőt. Ez hosszú ujjú, clima 365-ös -és annyiért vettem, hogy rövid ujjút nem kaptam volna ennyiért. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése