2011. július 17., vasárnap

Mai futás: hőségben

30 fokban futni elég kellemetlen élmény, persze ki lehet bírni, de több odafigyelést igényel, mint hűvösebb időben. Kifejezetten odafigyeltem rá, hogy futás előtt 1 órával egyek még valamit (nem túl sokat!), és legurítsak legalább 1 liter vizet. 3 L-karnitint is bevettem, mert mostanában nagyon össze-vissza szedem, tudniillik sokszor elfejtem. Plusz elég sokat javult az állóképességem is, úgyhogy nem mindig érzem szükségét, hogy bevegyem.

Mindenestre futás előtt közvetlenül képtelen vagyok inni, mert akkor lőttek az egésznek. Iszonyúan fáj. Lényeg tehát, hogy fél, egy órával érdemes inni, de akkor eleget.

Ekkora hőségben még mozgás nélkül is többet kell inni, erre figyeljünk oda!

Ma csak 7 kört futottam. Nem szeretnék kifogásokat gyártani, de tényleg meleg volt, na. Azért örüljünk annak, ami van, én azt mondom ;) 

Egyébként ma is bicajjal mentem. Futás után annyira jó felülni rá, olyan jó, ahogy hűt a huzat :))

Idő: 25:20
Távolság: 3.55 km
Kalória: 269
Perc / km: 7:09

A fehérjém sajnos a tegnapi nappal elfogyott, már megrendeltem az újat, de mivel hétvége van, szerintem leghamarabb kedden érkezik meg. Szóval eszem gyorsan egy joghurtot, majd lefekvés előtt almát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése