2011. július 18., hétfő

Jillian, step, forróság

Ma semmiképp nem akartam futni menni, mert tegnap és tegnapelőtt is voltam. Maradt hát Jillian :) Nagyon szeretem a 30 Day Shred-et, de szerintem edzéstől még soha nem lettem ilyen vizes.

Mondjuk egész nap forróság volt, és higgyétek el nekem, nem kellemes 3. emeleten lakni (szintzáró...), lapos tető alatt! Brrr tudnék mesélni...

Ráadásul a szellőztetés sem ér semmit, hiába nyitom ki este / éjszaka az ablakokat, és hiába van amúgy egész nap lehúzva a redőny, semmit sem ér. Néha felébredek éjszaka, és úgy érzem, megfojt ez a fülledt levegő.

Megcsináltam a videót, persze, de nagyon durva volt, ilyet még nem tapasztaltam. Utána gondoltam kipróbálom a step padomat, amiről már írtam itt, ugyanis végre sikerült egy step videóhoz jutnom. Egyébként ez nem is olyan egyszerű feladat, mint gondolnánk, már nagyon régóta kutatok utána.

Hát, talán írni sem érdemes róla. Nem is csináltam végig, mert kb. annyi volt az egész, hogy a lépések jöttek egymás után, semmi koreográfia. Egyébként a 80'-as években készült, ami természetesen nem baj, csak azért írom ezt le, hogy el tudjátok képzelni, milyen a videó. Tornadressz leggings-szel, stb :D

Ma egyébként be kellett mennem a városba, és ismét bicajjal mentem. Kezdek hozzászokni, és ráadásul egyre bátrabb vagyok ;)
Napi tipp: ebéd utáni nasi helyett végy egy dinnyét (vagy egy negyedet, mint én tettem :), vágj le belőle annyit, amennyit meg tudsz enni. Vágd fel apró kockákra, magozd ki. Tedd be a mélyhűtőbe egy időre, hogy jól hűljenek le! (de azért ne fagyaszd le őket :)

Én ezt ettem ebéd után, nem is kívántam az édességet, mivel jó édes. És a legjobb: 100 g-ban csak 30 kcal van. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése