2011. július 20., szerda

Mi van velem?

Az utóbbi napokban már sokat panaszkodtam arról, hogy nem vagyok valami jól. Persze mindig van mire fogni: meleg, kevés alvás, stb.

De ma megjött a rossz idő (végre!), jelenleg itt 18 fok van, ráadásul ki is aludtam magam, úgyhogy ezekre már nem lehet fogni. És hát... nem tudom... egész nap elég rosszul voltam, minden bajom volt, itt fájt, ott fájt, stb. Végülis megjött a kedvem a szobabicajozáshoz, tekertem is egy jót:

Idő: 66 perc, 14 másodperc
Kalória: 600 kcal

Na ez nem követendő példa, ennyit mozogni egyben... nincs annyi előnye, hogy érdemes legyen csinálni. A 2x30 perc sokkal logikusabb lett volna. De mindegy, elég jól esett, leszámítva a tényt, hogy szörnyen kivert a víz. És nem a tekerés intenzitásától... és nem a melegtől.

Szóval szédelegtem is egy kicsit közben, meg nem éreztem magam túl jól... Mármint nem az állóképességemmel volt a baj, szóval nem a bicaj volt megerőltető, ha értitek, hogy értem.

Erre varrjatok gombot... Szerintem valami hormonális dolog :S jobb ötletem nincs... Gyorsan iszom egy fehérjét, mert a végén még kiszáradok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése