2011. július 16., szombat

Újult erővel

Minden szempontból jó nap. :) 

Dél körül biciklire pattantam, és bekerekeztem a városba, hogy bevásároljak. Kicsit féltem, mert ugye az úton (még) nem merek kerekezni, pedig tudom, hogy a járdán a KRESZ szerint tilos. Persze rengetegen tekernek a járdán, de ugye ez engem még nem ment fel, úgyhogy kicsit félve indultam útnak. Na de feleslegesen féltem, minden rendben ment. 

Volt némi halvány emlékem róla, hogy esetleg a plázánál van biciklitároló, de egyáltalán nem voltam benne biztos. Nos, ez volt a másik félelmem, hogy hová teszem majd le a bicajt. Végülis nem volt gond, mert képzeljétek: egy csomó biciklitároló van a pláza oldalában! Nagyon szuper :)

Aztán 7-kor biciklivel mentem a futópályához is. Ott is van biciklitároló :) Miközben lakatoltam le a bicajt, odajött hozzám egy csoporttársam, aki meg éppen kosarazásból jött (a futópálya mellett más pályák is vannak, pl. kosár), beszélgettünk egy kicsit. Mindketten meglepődtünk, hogy a másikat ott találjuk :)

Szóval a mai futás: 
Idő: 39:59 perc
Távolság: 5.45 km 
Kalória: 414
Perc / km: 7:20

Most eszem egy almát, mert a jelenlegi legnagyobb célom, hogy több zöldséget-gyümölcsöt iktassak be az étrendembe. Aztán lefekvés előtt egy fehérje. Erről majd még írok ;)

Szép estét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése