2011. október 2., vasárnap

Háda Debrecenben!

Remek hír: végre Debrecenben is nyílik egy Háda, a plázában - ami konkrétan gyalog is 10 percnyire van tőlünk :D Nagyon veszélyes lesz innentől kezdve arrafelé járnom :)

Kb. egy éve nem nagyon veszek már új ruhákat, csak ha nagyon megtetszik valami (és jó árban van), ill. ha olyan dologról van szó, amit nem találok a Hádában. Egyébként a Hádából öltözöm. Régen lehet, hogy sokak szerint "ciki" volt turizni, de ez ma már semmiképpen sem állja meg a helyét. Olyan dolgokat lehet venni ezekben az üzletekben, amiken 1) sokszor még a címke is rajta van 2) ránézésre látszik, hogy egyáltalán nem, vagy egyszer-kétszer vették fel őket.

És az ár verhetetlen, ráadásul néha 50%-os árengedmény is van a teljes árukészletre. Sokféle márkát láttam már nézelődés közben, már ha valakinek ez számít: Zara, H&M, Lacoste, Next, MEXX, F&F, River Island, Adidas, Nike, Puma, Marks & Spencer, stb stb stb. 

Legutóbb egy Karen Millen ruhába botlottam (kisestélyi volt). Nézegettem a holnapot, egy ilyen darabot 2-300 euróért vesztegetnek... Link Kár, hogy nem vettem meg, mert ugyan nem volt rám jó, de simán el tudtam volna adni Vaterán.

A hétvégén egyébként Pesten voltam, és Hádáztam is, úgyhogy sikerült egy komplett őszi-téli ruhatárat kiválogatnom (sajnos kabátot nem találtam, pulcsikat, nadrágot, stb. igen) - majd teszek fel képeket :) A barátomnak pedig nagyon nagyon szuper ingeket választottunk! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése