2011. október 20., csütörtök

Pótlás

Mindenkitől elnézést, hogy nem írtam, igazából megint nem nagyon van időm :( Közben voltam háromszor is kondizni, úgyhogy azért nem hagytam el magam teljesen.

Ma kipróbáltunk a lakótársammal egy másik konditermet, mivel lejárt a bérletünk, és kíváncsiak voltunk rá, hogy milyen más lehetőségek vannak még.

Ez egy kifejezetten női fitness terem, elég jó árban is van, de nekem egyáltalán nem jött be, hogy őszinte legyek. Sőt. A fűtés épp hogy be volt kapcsolva, de nyitva voltak az ablakok, úgyhogy kifejezetten fáztam, vissza kellett mennem a pulcsimért... A végén persze elég vizes voltam már, úgyhogy akkor megint fáztam - és mivel én nagyon könnyen meg tudok fázni, csak remélni tudom, hogy ez most elkerül.

Aztán egy csomó gépre ki volt függesztve, hogy a recepciósok kezelhetik csak, és hogy kérjünk segítséget. Konkrétan az összes futópadra. De kérdem én, ennek mi értelme van? Persze, hogy elment az egésztől a kedvem... (pedig egyébként rendes volt a recepciós lány)

A gépek pedig elavultak voltak, az elliptikus tréner, amin dolgoztam pl. semmit sem mutatott, el volt romolva a kijelzője. Egyébként német nyelvűek voltak rajta a gombok, szóval még egy mínusz pont.

De ami ennél is súlyosabb, hogy az öltözőben nincs zuhanyzó... Azt nem tudom, hogy berakták-e a terem végébe, de ha igen, akkor is már régen rossz, mert mégis ki akar az egész konditermen átmászni törölközőben??

Még egy dolog, ami teljesen szubjektív: messzebb van, mint ahová eddig jártam (és ezentúl fogok), úgyhogy számomra ez a hely teljességgel ki van lőve.

3 megjegyzés:

  1. Azt szeretném kérdezni, hogy véletlenül nem egy T betűs fitness teremre gondolsz? Én vacillálok köztük és jó lenne tudni, hogy melyik lenne a legjobb :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Igazából nem akartam beleírni a bejegyzésbe, de ha már így rákérdeztél... Szóval igen, a T-formáról van szó. Tényleg nem azt akarom mondani, hogy nem jó, de nekem nem volt az személy szerint, és csak azt tudom mondani, amit tapasztaltam :)

    De szerintem a legjobb, ha egyszer elmész, és veszel egy napi jegyet, és kipróbálod, mert egy csomó embernek viszont bejön! Ja, és az aerobic órákról nem tudok nyilatkozni, ha esetleg amiatt mennél :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt azért jó tudni, köszi az infót! Ha elavultak a gépek, az már rég rossz. Meg én kifejezetten "szégyenlős" típus vagyok, fenének se van kedve mindig odarohangálni a recepcióshoz, hogy segítsen...

    VálaszTörlés