2011. október 4., kedd

Kondi & miegymás

Tudom, nem nagyon írok, de ez csak az időhiánynak tudható be, egyébként most szuper az étkezésem és a sport is, minden a helyén van. Tegnap és ma is voltam kondizni, ma direkt korán keltem, hogy még az óráim előtt, 8 és 9 között kondizhassak még egyet :) Szóval igazi hősnek éreztem magam :D

Viszont sikerült megunnom a konditermes zenét, úgyhogy ma már vittem magammal zenelejátszót, és úgy futottam. Pedig említettem már egy párszor, hogy nem szeretek zenére futni - vagyis eddig ez így volt, most mégis bejött. Szerintem azért, mert régebben még jobban oda kellett figyelnem a légzésemre, most már ezzel nincs gond, így nem zavaró, ha nem hallok a külvilágból semmit.

Tegnap 45 perc futás és 15 perc elliptikus tréner volt. Kcal: 505 :))))
Ma pedig sajnos csak 45 percem volt, mert zuhanyoznom kellett utána, de még jó, hogy nem maradtam tovább, mert így is éppen csak beértem az előadásra. Szóval ezt a 45 percet végigfutottam. Kcal: 390

Egyébként tök jó, hogy a pulzusmérő órám jelét veszik a kondigépek is, és nem kell folyton lepillantgatni az órára, mert a gép kijelzi. :)

Ami viszont meglepő, hogy nagyon magas a pulzusom, már egy laza kis kocogás is megdobja. Szóval most pl. bírnék gyorsabban is futni, de nem lehet. Ugyanis ez marhára nem segíti elő a fogyást, inkább az állóképességet javítja. Aki fogyni szeretne, az közepes intenzitással végezzen huzamosabb ideig valamilyen mozgásformát, de a lényeg, hogy közel állandó legyen a pulzus (és ne legyen magas!!)

Persze ezeket eddig is tudtam, csak mégis más a saját szememmel látni, hogy épp hol jár a pulzusom, és rájönni, hogy szép és jó volt mindig kihoznom magamból a maximumot (és szuper is lett tőle az állóképességem), de most nekem nem ez a célom. Szóval vissza kell vennem :))

Egyébként pedig újfajta karnitinom van, majd erről is írok a jövő hét magasságában, ugyanis jövő kedden kemény szóbeli vizsgám lesz, és most arra készülök, nagyjából semmi időm. De azért lesz pár rövid bejegyzés még a héten :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése