2011. szeptember 26., hétfő

Mennyi kalóriát égetünk el valójában?

Írtam tegnap, hogy talán a legfontosabb dolog a pulzusmérőmmel kapcsolatban, hogy nagyon pontosan méri az elégetett kalóriák számát.

Nos, én már régóta kíváncsi vagyok rá, hogy a kondigépek értékei és a valóság mennyire tér el. Tehát ma is szobabicajra pattantam, és tekertem 45 percet OwnZone módban (aminek a lényege, hogy egy adott pulzusintervallumon belül kell maradni, ezt az intervallumot a pulzusmérő határozza meg egyéni értékek alapján).

Nos, 99%-ban a tartományon belül tudtam maradni, néha picit lejjebb csúszott, de szinte azonnal behoztam. Ilyenkor egyébként pittyeg az óra, egészen addig, amíg az ember nem kerül vissza a saját zónájába! Ugyanez vonatkozik a felső határ átlépésére is.

Na de a kalóriákra vagytok kíváncsiak, igaz? :)

45 perc alatt a szobabicaj szerint 480 kalóriát égettem el. Azonban rossz hírem van, ez nevetségesen sok, ugyanis a pulzusmérő szerint ''csak'' 296 kalóriát. És ugye ez az eszköz majdnem teljesen pontosan mér...

Elgondolkoztató, nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése