2011. május 3., kedd

Step up, step down!

Végre sikerült eljutnom ismét step aerobicra! Mint azt már korábban említettem, a step aerobic a szívem abszolút csücske :)

Ez az az óra, ami egy szemvillanás alatt eltelik, és észre sem veszem, hogy mennyire megmozgat, mert közben élvezem és élvezem. És amikor vége van, szívesen újrakezdeném :)

Elfelejtettem írni a húsvéti bejegyzésemben, hogy kaptam egy step padot. Tudjátok, ez az a Decathlonos fajta, szóval megfizethető, de így elsőre elég jónak és strapabírónak tűnik. Bár egy picit talán lehetne hosszabb is. 

Sajnos még keresgélek jó step videó után (nem reménytelen, csak most más dolgokra koncentrálok), úgyhogy még nem sikerült kipróbálnom, pedig már nagyon várom :) 

Na de vissza a mai napra :) Említettem már, hogy egyetemi óra keretében járok aerobicra. Egy nagyon jófej nőci tartja, Andi, aki emellett fizetős órákat is tart. Belsősöknek 450 forintért, külsősöknek 550 forintért. Igen, nem igazán találsz máshol ilyen árakat!

Ennek ellenére nagyon jó órákat szokott tartani. Sajnos csak heti egyszer van step (kedden), ha lenne mindennap, komolyan minden áldott nap járnék. Viszont a többi órája, úgy mint tae-bo és alakformáló aerobic annyira nem nőtt a szívemhez, úgyhogy azok nem vonzanak annyira. Nem azért, mintha nem tartana jó órákat, de az alakformálót pl. nem tudom élvezni, csak várom, hogy vége legyen. Nem köt le annyira.

Ami rossz hír, hogy elég keveset ettem ma, meleg ételt pedig egyáltalán nem. Persze közel a vizsgaidőszak, meg egész nap a könyvtárban ültem, na de ilyet akkor sem szabad csinálni. Úgyhogy ejnye-bejnye! :))

További szép estét mindenkinek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése