2011. november 7., hétfő

Megvegyem, vagy ne?

Sziasztok! Most már ígérem, hogy visszatérek a régi kerékvágásba, sok minden volt, és én sem voltam kellőképpen motivált, de most úgy látom (és érzem), hogy változnak a dolgok, méghozzá gyökeresen. Úgyhogy újult erővel folytatom az utam :)

Viszont ez a post most másról szól. Tegnap moziba mentem egy barátnőmmel, megnéztük a Lopott időt, ami egyébként jó kis film, ajánlom figyelmetekbe! Viszont előtte benéztünk még a Hádába (gondolom ezen már meg sem lepődtök :D)

Nekem pedig csütörtökön lesz szülinapi bulim, és amúgy is szeretek kiöltözni, úgyhogy a bulis ruhákat és felsőket nézegettem elsősorban. A buli itthon lesz, tortával meg minden, utána pedig fogász szakestre megyünk, ami persze bulival folytatódik majd :)

Poénból és kíváncsiságból felpróbáltam egy full-flitteres, zöld ruhát. Na mármost, nekem annyira nem kedvencem a zöld szín, meg ugye a ruha teljesen flitteres... De bevallom őszintén, hogy jobban áll rajtam, mint a vállfán :D

Mit gondoltok, visszamenjek érte? (Azért nem vettem meg, mert gondoltam, hogy a barátomnak nem fog tetszeni, és hát tényleg nem :D)

5 megjegyzés:

  1. Nos Neked kell tetszeni elsősorban, ezt ne feledd! :):) Egyébként nagyon jól áll, én megvenném a helyedben! :))

    VálaszTörlés
  2. Igen, tényleg az a legfontosabb, hogy nekem tetsszen. Mondjuk Neki is tetszik, csak az a baja vele, hogy szerinte túl szexi :D

    Igazából már nem is biztos, hogy ott lesz, simán lehet, hogy megvette valaki... de a megveszem felé hajlok nagyon :)

    VálaszTörlés
  3. Sajnos még nem volt időm elmenni, de szurkolj, hogy ott legyen még! Megveszem :D

    VálaszTörlés