2011. november 21., hétfő

Ideje, hogy bekeményítsünk!

Kezd javulni a hangulatom. Ez részben annak köszönhető, hogy leadtam a felszedett szülinapos 2 kilót. Leginkább mégis azért vagyok most jól, mert újra rendesen eszem. Nem szokott zabálhatnékom (fúúj de csúnya szó) lenni, és ha mégis van, akkor leküzdöm. Csak így tovább!

Mai futópad (közben Dr. House-t néztem)

Idő: 41 perc
Kalória: 309 kcal
Távolság: ha jól emlékszem, 3,5 km

Azért csak ilyen rövid a távolság, mert maximális emelkedőn csináltam. Részben futottam, részben sétáltam. Nem olyan rossz az állóképességem, de azért dombra fel egészen más élmény futni, szóval nem volt olyan egyszerű. De jól esett :)

A mai naptól kezdve le fogom írni a súlyomat. Ez nem volt egy egyszerű döntés, mert ugyan ki szeret a saját plusz kilóival villogni? Viszont úgy gondolom, hogy ez nagyon sokat fog nekem segíteni abban, hogy ne egyek feleslegesen, és ha lusta vagyok, vagy kevés időm van, akkor is sportoljak. Túlságosan szégyellném magam, ha a kilóim felfelé mennének, és ti azt látnátok :)

Ma: 65 kg
Cél: 62 kg - Szilveszterig! Ha kevesebb kiló leszek, az csak még jobb.

Szerk.: egy kép edzés és zuhi után:

2 megjegyzés:

  1. Már most is csini vagy, de drukkolok a 62-höz!:) hajrá!

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! :) Igazából nagyon nagyon nem vagyok elégedett magammal, a -3 kg csak Szilveszterig cél, utána szeretnék majd többet leadni, mert a magasságomhoz képest elég kis töltött kápi vagyok ennyi kilóval :)

    Amint lesz több időm, súlyzózni is szeretnék elkezdeni, hogy szép formás legyek. :)

    VálaszTörlés