2011. november 24., csütörtök

Küzdelem magam ellen

Szoktatok magatokkal versenyezni?

Futok-futok ma a futópadon, lemegy tíz perc, lemegy húsz. Egyszer csak azt mondja egy hang a fejemben:
-Hé, tudod mi lenne a jó?
-Na mi? - kérdezi a másik kis hang gyanakvóan.
-Olyan szuper formában vagy ma, alig érzed meg ezt a kis futást. - tér ki a válasz elől.
-Hmm, igaz, igaz...
-Emlékszel, amikor először futottad le az öt km-t? Reggel volt, senki nem volt a pályán. Szemerkélt az eső, a kapucni folyamatosan a szemedbe lógott -
-Ó! - kiált közbe a másik - Milyen kedves emlék!
-Ugye-ugye? Szóval arra gondooooltam...
-Igen? - kérdi mosolygósan.
-Mi lenne, ha most egy órát futnánk zsinórban? Hát nem lenne szuper? Leírhatnánk a blogunkba, és olyan de olyan büszkék lehetnénk magunkra!
-Igazán?
-Igen, úgy igazán! Ahogy eddig még sosem!
-Nem is tudom... - habozni látszik - Ehhez én kevés vagyok... Nem futok jól, és -
-Na csönd! - csattan fel hevesen - Te, mi! vagyunk a legjobbak! És tudod mit? Ha most ezt lefutjuk, biztosan ötösre szigorlatozunk majd anatómiából!
-Ötösre... anatómiából...

És itt bekattan valami, és nyilván nem kockáztatnám az anatómia szigorlat ötösömet, úgyhogy lefutom :P
Na szóval azért még nem kattantam meg a sok tanulástól, természetesen nem beszélgetek saját magammal. De az tuti, hogy nem hiszek eléggé magamban, és ezért többször elbuktam már ilyen-olyan próbákat az életemben. 

Na de... :)

Idő: 1 óra 2 perc
Távolság: a végét sprinteltem, szóval elfelejtettem megfigyelni, hogy mennyi is, de 6-6,5 km között van valahol.
Kalória: 485 kcal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése