2011. november 15., kedd

Újra!

Nos, itt vagyok megint. Most ''sírhatnék" amiatt, hogy mennyire lehetetlen vagyok, és az első adandó alkalommal (most pl. szülinap) befalok mindent, ami csak körülöttem van, és felszedek két kilót.

De nem. Tudom, hogy a problémáim lelki eredetűek, és igenis küzdenem kell ellenük, nem baj, hogy már vagy tizedjére állok fel a padlóról. Mert ha nem állnék fel, már legalább 100 kilós lennék, de nem :D

A lényeg, hogy fél órát kocogtam ma, a kajálásra is odafigyeltem elég jól, úgyhogy ez most így kezdésnek jó. Szilveszterig szeretnék 5 kilót leadni. Óra indul :)

2 megjegyzés:

  1. Ismerős , amiről írsz. :( Én sem adtam fel soha, ha feladnám én is súrolnám a 100 kg-t. Folyamatos küzdelem ez, amit magunkért nem szabad feladni!! Sikerülni fog! :) Drukkolok!! Nekem karácsonyig 3 kg a cél, bár most sikerült leszoknom a mérlegről, ennek nagyon örülök! Így nem görcsölök, csak teszem a dolgom. :):)

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszem, hogy nálam inkább az a probléma, ha nem állok fel a mérlegre :D Persze ha felállok, és nem azt mutatja, amit szeretnék, az is rossz, mert rágörcsölök. De legalább ez ad egy lökést, hogy tegyem vissza a csokit a polcra ;)

    Én is drukkolok neked nagyon!! Szerintem meg tudjuk csinálni :)

    VálaszTörlés