2011. november 17., csütörtök

Kedvenc müzliszeletem

Ma Baker - Giant Bar. Nagggyon finom, 41%-a zab (rost rost rost!), és többféle ízben is kapható. Nekem a pekándiós a kedvencem, de annak ellenére, hogy eddig semmilyen ételallergiám nem volt, a pekándió hatására mindig kijön az arcom :(

100 g-jában 441 kcal van, tehát nem jó ötlet egyszerre megenni egy egész szeletet :) Elég laktató, szóval egy féllel tökéletesen megelégedhetünk, vagy esetleg étkezést is helyettesíthetünk vele, ha nincs időnk másra - bár én a főtt étel híve vagyok, ráadásul nem szeretek főétkezésekkor édes dolgokat enni. De persze mindenki más :)

Nagyon szeretem a ''zabos'' dolgokat, úgyhogy nekem csoki helyett tökéletes, néha megkívánom, és nagyon jó. Tény, hogy nem kalóriaszegény, de ugye az egészséges és a kalóriaszegény nem mindig egy kategória :)
Többek között a DM-ben kapható. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése