2011. szeptember 10., szombat

Insanity - 18. nap + lesz pulzusmérő órám!!

Cardio Recovery

Tegnap nem tornáztam, mert az új lakótársammal bicajoztunk délután, úgy cirka 2 órát, szóval eléggé izomlázam volt estére, meg fájt a hátam is (kevés alvás?) Érdekes egyébként, hogy a városból kifelé elég hosszan vezet egy nagyon szuper bicikliút - miközben az egyetem felé nincs. 

Debrecenben egyébként rengetegen járnak biciklivel. A Klinikáknál szinte minden épületnél van biciklitároló. Persze korlátokhoz, meg ide-oda is szívesen lakatolják a bicókat :) A legjobb, hogy reggel szinte konvojban haladnak a biciklisek az úton, úgyhogy tök jó érzés tekerni. Szóval jó itt egyetemistának lenni! :)

Hétfőn érkezik külföldről a pulzusmérő órám. Úgy esett a dolog, hogy az amazon.com-on a kinézett típus cirka 15 ezer Ft-tal olcsóbb volt, mint itthon... Ráadásul az USA-n belül ingyenesen is kiszállítják. Ez a no comment kategória szerintem, hogy ekkora különbség van. Ami viszont bosszantó, hogy külföldre nem szállítanak bizonyos dolgokat, sajnos az órát sem. Úgyhogy le kellett mondanom róla... egy időre.

Viszont lakik kint egy ismerősünk, akinél épp látogatóban járt egy ismerőse (bonyolult, mi?:D), akit egyébként én nem ismerek, de kedvesen elvállalta, hogy ingyen elhozza nekem az órát. 

Az még kérdéses viszont, hogy mikor lesz a kezemben a drága, de remélem, hogy jövő hétvégén már igen! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése