2011. szeptember 11., vasárnap

Insanity - 19. nap

Cardio Power & Resistance

Úgy veszem észre, hogy egyre jobban mennek az edzések, sokkal jobb az állóképességem, és egyre tónusosabb is vagyok. Legalábbis én így látom :)

Írtam már róla, hogy egy ''rossz'' gyógyszernek köszönhetően nagyon nehéz fogynom. Ez elsősorban a vízvisszatartó hatásának tudható be (persze az étvágynövekedés csak hab a tortán, mert az ellen lehet legalább tenni valamit...)
Lényeg, hogy most új stratégiát követek. Magamtól elég kevés folyadékot innék alapvetően - ezt valahogy úgy képzeljétek el, hogy ha nem figyelek a folyadékbevitelemre, az 1 liter sincs meg... Sőt...

Utánanéztem, és 20 testsúlykilogrammonként 1 liter folyadékbevitelt ajánlanak naponta, de ez a kilók növekedésével egyre inkább felfelé kerekíthető. Nyilván azt is számításba kell venni, ha mozog az ember. Tehát lehet, hogy ez soknak tűnik, de sport mellett teljesen érthető.

Elhatároztam tehát, hogy legalább napi 3 liter folyadékot fogok fogyasztani. Elsősorban ásványvízből. A különböző szénsavas italokat kerülöm. Illetve teát iszom még: vettem csalán ill. csipkebogyó teát, mivel mind a kettő vízhajtó hatású. Ugyanúgy, mint a magas folyadékbevitel!

Szóval most így állunk. Meglátjuk, mennyire jön be.

2 megjegyzés:

  1. Mostanában ivás terén én is elkallódtam, ma már nagyon figyeltem, így megvolt a két liter! De nekem csak a flakonos módszerrel megy! :) Mozgás terén nagyon ügyes vagy, mint mindig!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! Egyébként nekem is csak a flakonos módszerrel megy! :D Napi két flakonra ''kényszerítem'' most magam :)

    VálaszTörlés