2011. szeptember 18., vasárnap

Szobabicaj ismét

2 anatómia tétel kidolgozása közben nem éreztem elég erőt az Insanityhez, mivel ma 2 videót is végig kellett volna nyomni a beosztás szerint (Pure Cardio & Cardio Abs), és ez elég gyilkos kombináció, szóval inkább nem vállaltam be.

Helyette szobabicajoztam. Nekem a TV-nézős tekerés nem nagyon jön be, eléggé unom magam, és szörnyen belassít. Helyette zenét szoktam hallgatni, csakis a legpörgősebbeket, amiket a lejátszómon találok. :) Ma még a szokásosnál jobban is felpörögtem, nagyon járt közben az agyam. Tehát a mai eredmények:

Távolság: 13.7 km
Kalória: 500 kcal
Időtartam: 51 perc

Elég sokféle zenét szoktam ilyenkor hallgatni, mindenféle stílus jöhet, csak pörgős legyen. Íme egy, ami már-már pszichedelikus magasságokba emelt, annyira beszippantott:


Tudom, sokan szkeptikusan szemlélik Ákost és a munkásságát, de ez a remix nagyon üt. (Mondjuk nekem az eredeti az egyik kedvenc számom, de most ne ezt nézzétek :)

Elég vicces ezerrel tekerve, levegőt alig kapva ''suttogva ordítani'' (hogy ne zavarjuk a lakótársakat :D) a szöveget, de jó ez néha, na.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése