2011. szeptember 3., szombat

Kajak és Kim Kardashian

Nyaralni voltam pár napot, elnézést a hallgatásért. Nyaralás alatt nem könnyű, és szerintem nem is szabad szigorú szabályokhoz tartani magunkat. Nem hiszem, hogy pont azon az öt napon múlna a tökéletes alakunk :)

Nem ettem össze-vissza, de megettem azt, amit megkívántam. Horvátországban egyébként akkora gombóc fagyit adnak, mint az öklöm, és ráadásul finomat. Ha arra jártok, zöldalmásat kérjetek. Finom, frissítő hmmm.

Utolsó nap bevállaltunk a barátommal egy kajakozást. 1 órára volt kibérelve a kajak, és hogy is mondjam, még sosem csináltunk ilyet. Szerintem nagyon szuper volt, szerencsére nem estünk bele egyszer sem, ami már csak azért is jó, mert a víz marha hideg volt. Ezért úszás az nem sok volt...

Ma pedig kapcsolgattam a Tv-t, és mit láttam? Van egy ilyen műsor, hogy K, mint Kardashian. Szerintem Kim Kardashiant senkinek sem kell bemutatni, lényegében foglalkozása nincs, mégis szuperül megél, leginkább az alakjának és a jó promónak köszönhetően.

Maga a műsor nem volt valami érdekes, de volt benne egy fotózás, úgyhogy láthattuk Kimet fürdőruhában. Eddig is nagyon tetszett, de nahát! Ez a lány aztán igen jó géneket örökölt :) Tudom, sok hülyeséget csinált már, de az alakja akkor is nagyon szuper.

Na de vissza az én alakomhoz! :) Tegnap egész nap utaztunk, szóval ma még nem mertem bevállalni az Insanity-t. Helyette tekertem 50 percet, de magasabb ellenálláson, mint szoktam. Ugyan ezt nem veszi figyelembe a bicaj kalóriák szempontjából, de nem is az a lényeg, hogy jó értéket írjon ki. Mindenesetre 407 kcal volt a végső eredmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése