2012. április 7., szombat

18-19. nap

Azt kell mondanom, hogy ügyes voltam ezen a két napon. Tegnap és ma is rendben volt az étkezés, mind az alulevési, mind a túlevési fázis. 

Ma egy picit nehezebb volt, mert a szüleimnél vagyok, és nagy sütés-főzés volt, sok finomsággal, de ellenálltam. Este persze falatoztam kicsit, de normális kereteken belül. (Főleg, hogy anyukám csinált csirkemelles-őzgerincformás husit is. Recept innen. Persze van benne egy kis sajt is, meg ez meg az, de még így is diétásabb picit, mint a sertés, plusz ami a lényeg, hogy csirkepárti vagyok.)

Ez persze még nem lenne annyira dicséretre méltó, viszont: tegnap és ma is voltam kondizni.
Péntek: valamivel több, mint 50 perc. Fél óra elliptikus tréner, 20 perc futás. Ezután pedig 10 perc szauna.
Szombat: Kb. 40 perc. 25 perc futás, 15 perc ellipszis. (azért csak ennyi, mert nem egyedül voltam, és sietni kellett). Ezután ismét 10 perc szauna :)

Szóval most nagyon jól érzem magam, és ugyan nincs mérleg a közelemben, de nem is kell. Majd kedden meglátjuk, hogy mire jutottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése