2012. április 10., kedd

22. nap

Tegnap nem sportoltam, ejnye-bejnye, viszont idén ezen a napon ettem a húsvéti napok közül a legtöbbet :D Bűntudatom az nincs, mert múlt héten nagyon keményen dolgoztam, és a kajákra is figyeltem. Tegnap éhes voltam, ez van, előfordul az ilyen.

Ma 20 percet nyomtam le emelkedőn, a sétát futással váltogatva. Megmondom őszintén, hogy bírtam volna futni, de elég hangos a futópad, aztán ez este 9-kor volt, és nem akartam teljesen megőrjíteni a szomszédokat, szóval inkább a max. emelkedőt választottam. Így nekem is intenzívebb az edzés, és az alsó szomszédokat sem zavarom annyira :D

Aztán ezután még Jillian 30 Day Shred Level 1, 2. napja volt. (a kihagyott napokat nem fogom beleszámolni a 10 napba!) Összességében tehát:

Sport: 20 perc futás + 30 perc Jillian. Nagyjából 50 perc.
Alulevési fázis: 1 alma. Igen, kevés, de délután leragadt a szemem az élettan könyv felett, és aludtam vagy három órát egyhuzamban, úgyhogy mire felébredtem, már túlevési időszak volt :D
Túlevési fázis: még mindig van egy csomó húsvéti dolog, úgyhogy abból ettem ezt-azt, krumplipürével. Sajnos csoki is lecsúszott, aztán fél 9 körül még megettem egy natúr joghurtot pogácsával, mert megkívántam.

Holnap pedig ha minden jól megy, futni megyünk az egyik barátnőmmel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése