2012. április 1., vasárnap

13. nap

Sziasztok! Kicsit sűrű volt a hetem, úgyhogy nem igazán volt időm posztolni.

A súlyom jelenleg stagnál, tehát valószínű 2 hét = -2 kiló lesz az eredmény holnap. Most sok minden nyomja a lelkemet, úgyhogy annyira nem is csodálkozom ezen: nem lenne ez így, ha nekiállnék tornázni, futni. Egyszóval mozogni.

Ez az, ami hiányzik. Az a minimális sport, ami jelenleg van, kevés. Az étrend nagyon rendben van, szóval nem is kellene durván megerőltetnem magam.

Nézzük akkor a mai napot:
Alulevési fázis: gyümölcs sali (ananász-alma), tökmag. Olyan 3 körül majdnem ettem levest, pedig valójában nem voltam éhes, csak ma nem volt túl jó kedvem, aztán ilyenkor alapesetben menne az ''eszek, mert szomorú vagyok'' dolog... Ezért híztam meg, meg azért mert ha stresszes vagyok, akkor is csak eszem! 
Végül nem ettem levest, ettem gyümit! De tudjátok sokkal jobban tettem, máskülönben most még rosszabb kedvem lenne, azért, amiért megtörtem.

Túlevési fázis: anyáék itt voltak a hétvégén, úgyhogy anyu-féle krumplilevest, lencsefőzeléket (imádom!, minden mennyiségben jöhet), sertés sült husit, meg egy kicsit a tegnap este sütött sós-sütiből. Este lehet, hogy eszem még kicsit a levesből, ha éhes leszek.

Nagyon változó ez egyébként, tegnap egyáltalán nem voltam éhes, napközben nem is ettem semmit. Igazából ez nagyon nem jó, úgyhogy erre majd figyelni fogok a későbbiekben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése