2012. április 19., csütörtök

31. nap - betegen futás

Kedden jól eláztam a biciklin hazafelé jövet, valószínű akkor fáztam meg. Tegnap elég rosszul voltam, fájtak az izmaim, a fejem, nem volt semmi erőm, fájt a torkom, stb. Szerintem ez sokaknak ismerős :)

Viszont muszáj volt ma bemennem futásra, mert 10 alkalmat kell teljesíteni, és nem mindig tudtam menni eddig (meg sokszor az időjárás sem volt olyan) - úgyhogy most össze kell szednem magam.

Úgy terveztem, hogy lesétálom az egészet, de aztán amikor elindultunk, éreztem, hogy menni fog ez. Egyébként is az a véleményem, hogy a testünk jelzéseire kell figyelni: tudni kell, hogy mikor vagy éhes, és mikor van az, hogy csak unatkozol, vagy élveznéd az ízeket; és ugyanígy érezned kell, hogy most nagyon rosszul esik ez az edzés, vagy éppen pont erre van most szükséged.

Szóval pont így voltam ma. És ami a legérdekesebb, hogy megállás nélkül lefutottam a távot, ami eddig egyszer sem sikerült (bár tény, hogy sokszor az időjárás miatt kellett megállnom, ugyanis a kurzus elején még hatalmas hó és fagy volt). Úgyhogy büszke vagyok magamra nagyon :)

Napi sport: futás terepen (~42 perc)

Alulevési fázis: 1 narancs, kevés tökmag, és ami mínusz pont, az egy csibeburger (!). Igen, jól olvastátok - mentségemre legyen mondva, hogy a 31 nap alatt mindig betartottam az étrendet, plusz most beteg vagyok. Ráadásul nem is lett volna szívem visszautasítani, ugyanis a barátom kedveskedett vele. De tudjátok mit, nem bánom egyáltalán, megettem, jól esett, ez van :) 

Túlevési fázis: csirke cordon bleu (sütőben sütjük!) szezámmagos panírral, és füstölt sajttal ill. bacon kockákkal töltve (nem volt itthon sonka, improvizáltunk :), hasábburgonyával (szintén sütőben sütjük, mindig!). 1 csokis keksz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése