2012. április 14., szombat

26. nap

Szóóóval -3 kilónál járok, és annyira jó :) Azért is, mert tegnap kicsit el voltam keseredve. Igen, tudom, hogy haladok, csak néha olyan nehéz, amikor nem mozdul a mérleg. Ilyenkor persze rögtön az jut eszembe, hogy ki mennyit fogyott milyen rövid idő alatt (jó, mondjuk 26 nap nem is olyan kevés idő...), én pedig a sport és spec. étrend mellett is mintha egy helyben toporzékolnék.

Nos, ilyenkor mindig újra és újra emlékeztetnem kell magam, hogy: hormonok. Nem szeretném ezt bővebben kifejteni, de jelenleg az életem ezen szakaszában (bizonyítottan) nehezebben fogyok, mint más. De ennek is megvan az oka, és jó ez így. Mindenben van rossz és jó is! (jó, tudom, elég ködösen fogalmazok :D)

Lényeg, hogy látom magamon a változást. És minden apró kicsi változással csak jobban érzem magam a bőrömben :)

Napi súly: 71 kg
Napi sport: 30 Day Shred, 3. nap. Jó volt, de most ennyire futotta, nem egészítettem ki mással.
Alulevési fázis: 1 alma. 
Túlevési fázis: kevés rántott sajt rizzsel (ezt küldték, innen is nagyon szépen köszönöm! :), illetve összeütöttem egy kis csirkemelles-chilis-babos ragut, ehhez is rizs volt (bár teljesen véletlenül). Még biztos fogok ma enni, mert nem valami sokat ettem - igazából nem bírtam, és nem akartam, hogy a hirtelen sok ételtől rosszul  legyek.

Jövő héten pedig Medikus hét lesz, koncertekkel, programokkal. Én pedig, mint egy jó ''medika'', feliratkoztam 2 fitnesz órára is - amik egyébként ebből az apropóból kifolyólag ingyenesek. Majd megírom, hogy milyen volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése