2012. április 11., szerda

23. nap

-2,5 kiló! Nagyon-nagyon örülök neki, el sem tudom mondani, hogy mennyire. Lassan de biztosan :)

Sport: kb. 40 perc futás sétával vegyítve egy barátnőmmel. Sajnos ez nem volt annyira intenzív, mint szerettem volna, mert nem vagyunk egy szinten, viszont tök jó volt, meg régen is láttam már :) És végre eljutottam (idén először) az atlétikai stadionba! Hiába na, itt a legjobb futni Debrecenben :)

Alulevési fázis: hát nem ettem valami sokat, pár szem ananászt. Egyrészt sok dolgom volt, másrészt nem is nagyon voltam éhes.
Túlevési fázis: egyelőre még csak egy kis krumplilevest ettem, majd még fogok valamit, csak még maradt valamennyi húsvéti kaja. Fáj a szívem miatta, de egyszerűen nem bírom már 5. napja is ugyanazt enni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése