2012. április 8., vasárnap

20. nap

Ma Jillian és a 30 Day Shred volt terítéken. Tavaly csak néha-néha csinálgattam, ha nem volt más, de  még így is sokat segített, úgyhogy most szeretném végigcsinálni. 


Tehát ma Level 1 Day 1. Szerintem nagyon ügyesen bírtam, azt hittem sokkal rosszabbul fog menni, mert már nagyon régen csináltam, de úgy kb. 99%-ban végigcsináltam. Ami szerintem szuper :) Sajnos nem hoztam haza a pulzusmérőmet, úgyhogy konkrét adatokkal most sem tudok jönni. Annyit tudok mondani, hogy cirka 28 perc volt.

A kajalás pedig így nézett ki:
Alulevési fázis: 1 alma, kb. két marék natúr török mogyoró.
Túlevési fázis: Mindenből ettem egy kicsit, ami Húsvétra készült, még a sütit is megkóstoltam. Ennek ellenére nem ettem sokat, igazából nem bírtam többet, a felét ott is hagytam a tányéron. Esetleg majd kicsit később még falatozom.

Torna után még szaunáztam úgy egy fél órát, azért ilyen sokat, mert nem volt annyira nagyon meleg bent, így 10-15 perc kevés lett volna, most pont ennyi esett jól.

Holnap pedig ha törik, ha szakad készítek képeket, hogy végre legyen összehasonlítási alap az első naphoz képest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése